شناسهٔ خبر: 23328 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور در نیمه دوم دی‌ماه

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور آغاز شده است، در مورد تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی گفت: با توجه به توافقاتی که دانشگاه پیام نور با سازمان سنجش داشته، تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی در نیمه دوم دی‌ماه انجام خواهد شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ محمدعلی کریمی در مورد وجود سوالات اشتباه در آزمون‌های پایان ترم این دانشگاه توضیح داد: ممکن است بین هزاران آزمونی که در دانشگاه برگزار می‌شود، اشکالاتی هم پیش بیاید. چنانچه این مشکل در آزمون نیز وجود داشته باشد یا نمره سوال اشتباه بین سوالات دیگر توزیع می‌شود و یا آزمون مجددا برگزار می‌شود.

 

وی در مورد راه‌حل در نظر گرفته شده برای رفع این مشکل اظهار کرد: تمهیداتی برای رفع این مشکل در نظر گرفته شده است. برای مثال تیم ویرایش امسال کار خود را نسبت به سال‌های گذشته و بهتر آغاز کرده و امیدواریم تعداد سوالات اشتباه نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کند.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در مورد آمار قبولی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور در آزمون سراسری کارشناسی ارشد اظهار کرد: ۱۹ هزار و ۴۶۹ نفر از فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی پیام نور از طریق آزمون سراسری کارشناسی ارشد که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود، در دانشگاه‌های شناخته شده کشور قبول شده‌اند.

 

کریمی با اشاره به شیوه آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: شیوه آموزشی در دانشگاه پیام نور فرصتی را فراهم کرده که دانشجویان می‌توانند همزمان با تحصیل در بازار کار هم مشغول به فعالیت شده و حتی کارآفرینی هم کنند.

 

وی در پایان تاکید کرد: بیش از ۹۵ درصد فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مشغول به کار شدند.

نظر شما