شناسهٔ خبر: 23382 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تدوین «دلتا ایکس» تمام شد

فیلم سینمایی «دلتا ایکس» به کارگردانی علیرضا امینی در مرحله پایانی تدوین توسط کارگردان قرار دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علیرضا امینی کارگردان سینما با بیان این مطلب که به زودی تدوین فیلم سینمایی «دلتا ایکس» به پایان می رسد، گفت: تدوین این فیلم به زودی توسط خودم به پایان می رسد. البته تا امروز برای صداگذاری و ساخت موسیقی فیلم تصمیمی نگرفته ام که امیدوارم بعد از پایان تدوین تصمیم نهایی در این زمینه را نیز بگیرم.

وی در پاسخ به این که آیا این فیلم را برای جشنواره بین المللی فیلم فجر آماده می کند یا خیر، بیان کرد: بیشتر از هر چیز فیلم برای من مهم است و ترجیح می دهم روی درست آماده کردن آن تمرکز کنم تا حضور در جشنواره فجر.

علیرضا امینی فیلم جدیدش را از 14 مردادماه سال جاری در شمال کشور شروع کرد و «دلتا ایکس» طی 24 روز فیلمبرداری در سکوت کامل خبری پایان یافت. بخش‌هایی از فیلمبرداری «دلتا ایکس» در تهران انجام شد.

این فیلم ماجرای دو خانواده است که به شمال کشور سفر می کنند و با ورود غیرمنتظره یک خانواده دیگر درگیر اتفاقاتی می شود. فیلمنامه «دلتا ایکس» تمی اجتماعی دارد و به تهیه‌کنندگی مشترک علیرضا امینی و هومن کبیری جلوی دوربین رفت.

در این فیلم سیامک صفری، بیتا بیگی، زهیر یاری، مرتضی کاشی، افسانه پاکرو، شراره رنجبر، سیاوش جعفری و کتایون اصلانی به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

از دیگر عواملی فیلم «دلتا ایکس» می توان به گروه نویسندگان فیلم علیرضا امینی، احمد کیا و سعید روستایی، مدیر فیلمبرداری فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری وحید مقدسی، طراح صحنه و لباس مجید علی اسلام، دستیارکارگردان علی مردانی، عکاس فیلم محمد مهدی دلخواسته، مجری طرح و مدیر تولید هومن کبیری اشاره کرد.

امینی سال گذشته فیلم سینمایی «بلوک 9 خروجی 2» را برای حضور در جشنواره بین المللی فیلم فجر جلوی دوربین برد، اما این فیلم سینمایی با نظر هیات انتخاب سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در این جشنواره حضور پیدا نکرد.

نظر شما