شناسهٔ خبر: 23628 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ثبت نام تکمیل ظرفیت پزشکی دانشگاه آزاد تمدید شد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: ثبت نام برای رشته های گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تا روز شنبه 3 آبان ادامه خواهد داشت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، مجتبی علوی فاضل افزود: کلیه داوطلبانی که در گروه علوم تجربی آزمون سراسری سال ۹۳ شرکت کرده اند، می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام برای مرحله تکمیل ظرفیت رشته های گروه علوم پزشکی اقدام کنند.

معاونت سنجش و پذیرش در پاسخ به این سوال که هر داوطلب چند رشته/ محل را می تواند انتخاب کند، گفت: هر داوطلب می تواند ۲۰ رشته/ محل را براساس علاقه انتخاب و در سایت معاونت سنجش و پذیرش ثبت نام کند، ضمن آنکه نتایج پذیرفته شدگان این مرحله در هفته آینده اعلام خواهد شد.

وی در پایان گفت: محل استقرار معاونت سنجش و پذیرش از خیابان پاسداران به محل سازمان مرکزی دانشگاه در پونک منتقل شد. لذا از این به بعد داوطلبان می توانند با مراجعه به واحد علوم تحقیقات واقع در: انتهای بزرگراه شهید ستاری- میدان دانشگاه- بلوار شهدای حصارک- سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی- معاونت سنجش و پذیرش، نسبت به ارائه درخواستهای خود اقدام کنند. وی در ادامه افزود: در حال حاضر ستاد پاسخگویی حضوری و دبیرخانه این معاونت فعال است و آماده پاسخگویی به متقاضیان می باشند

نظر شما