شناسهٔ خبر: 23751 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جلسه پرسش و پاسخ نامزدهای انتخابات اتحادیه ناشران برگزار شد

جلسه پرسش و پاسخ ناشران و نامزدهای انتخابات هیأت مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران شب گذشته در سالن اجتماعات اتحادیه برگزار شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ فردا دوشنبه 5 آبان، انتخابات هیئت مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران برگزار می‌شود. از این رو گروه‌های مختلف شب گذشته در سالن اجتماعات اتحادیه ناشران حضور یافته و جلسه پرسش و پاسخ با نامزدها تشکیل شد.

بر اساس این گزارش، این جلسه در ابتدای تشکیل با حاشیه‌هایی همراه بود چرا که میان ناشران آموزشی و کمک آموزشی مواردی مطرح شد و صحبت‌هایی از عدم فراگیر بودن مطرح گردید. برخی هم از واقعی بودن لیست پیشکسوتان ابراز بی اطلاعی کردند که در نهایت این موضوع با ارائه امضاها خاتمه یافت و عنوان شد که واقعی است.

برخی هم از رخدادن معامله در مذاکرات صبحت‌هایی را مطرح کردند که در پاسخ عنوان شد معامله در کار نبوده است و ما تنها برنامه‌ها را خواستار شده بودیم که سوال کننده در پایان قانع شده و عذرخواهی کرد.

اما پرسش و پاسخ آغاز شد و برخی از حاضران از آخوندی که از ناشران پیشکسوت و فعال است پیرامون نگاه او به ممیزی سوال کردند که وی پاسخ داد: ما چارچوب قانون را ملاک عمل قرار می دهیم و اگر اشکالی در قوانین باشد تلاش می کنیم آن را از راه قانونی پیگیر باشیم.

در ادامه این برنامه رؤس برنامه‌ها مطرح شد و پیرامون تبلیغات کتاب مواردی مطرح شد. برخی از خانم‌های حاضر در این نشست هم خواستار حضور یک نماینده از خود در لیست‌ها بودند.

اما طی روزهای گذشته از طریق پست نامه‌ای بدون امضا و گسترده توزیع شده و از افراد خواسته شده تا در انتخابات شرکت نکنند، نادر قدیانی رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان به عنوان رئیس این موضوع را تکذیب کرد و از نیروهای امنیتی خواست تا پیگیر ماجرا شوند و از اختلال در روند انتخابات جلوگیری به عمل آید.

نظر شما