شناسهٔ خبر: 23807 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تدریس برخی دروس دانشکده خبر دانشگاه آزاد به زبان انگلیسی

رییس دانشکده خبر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این دانشکده تمرکز روی تدریس دروس به زبان انگلیسی است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ وحید عقیلی در حاشیه افتتاحیه دانشکده خبر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشکده خبر از مهرماه در رشته‌های مدیریت رسانه، ارتباطات و فرهنگ و رسانه دانشجو پذیرفته است و علاوه بر آن در حال حاضر در مقطع فوق‌لیسانس ارتباطات گرایش روابط عمومی و مطالعات فرهنگی نیز دانشجو دارد.

 

به گفته وی، تسهیلات برای خبرنگاران منوط به گرفتن مجوزهای لازم و بعضی از اختیاراتی است که برخی از روسای دانشگاه‌ها می‌توانند داشته باشند.

 

عقیلی با بیان اینکه تیم تدریس قوی است، گفت: اعضای هیات علمی همان اعضای قبلی هستند، تعداد آنها ۲۸ نفر است، شامل ۱۶ مرد و ۱۲ زن می‌باشد.

 

رییس دانشکده خبردانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سخنان رییس جمهور مبنی بر ضرورت تدریس برخی دروس به زبان انگلیسی گفت: اساتید ما این توان را دارند که دروس را به زبان انگلیسی تدریس کنند اما لازمه آن گرفتن مجوز از وزارت علوم است.

 

عقیلی با تاکید بر اینکه اولین بار است دروس به زبان انگلیسی تدریس می‌شود ادامه داد: این امر زمینه ای می شود که دانشجویان خارجی را جذب کنیم.یعنی دانشجویان خارجی در کنار دانشجویان ایرانی که مایل هستند دروسشان به انگلیسی تدریس شود، تحصیل کنند.

 

وی با اشاره به ارتباط با دانشجویان سایر دانشگاه‌ها گفت: در نظر داریم به منظور افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس دانشجویان با گرفتن مجوز، یکی از کلاسهای درس دانشگاه تهران یا صدا و سیما یا دانشکده خبر در کنار کلاس دانشجویان دانشکده خبر را با هم تشکیل دهیم و این انگیزه خوبی است که دانشجویان با هم ارتباط داشته باشند.

 

رئیس دانشکده خبر دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: قرار است با برگزاری همایشی از اساتید سایردانشگاه‌ها مانند دکتر خانیکی دعوت کنیم تا ارتباط ارتباطاتی‌های دانشگاههای مختلف باهم افزایش یابد. زمان این همایش نیز متعاقبا اعلام میشود.

 

وی در پایان تمامی تجهیزات این دانشکده مثل کتابخانه، سایت، حراست و ... را مستقل دانست.

 

انتهای پیام

نظر شما