شناسهٔ خبر: 23813 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تقدير از پايان‌نامه‌های دانشجويی با موضوع الگوی اسلامی ايرانی پيشرفت

در ششمین کنکره پیشگامان پیشرفت از رساله‌ها و پايان‌نامه‌هاي برتر دانشجويي با موضوع الگوي اسلامي ايراني پيشرفت، تقدیر بعمل می آید.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، علی متقیان دبير كنگره پيشگامان پيشرفت با اشاره به برگزاري ششمين كنگره پیشگامان پیشرفت در ۱۳ آذرماه سال جاري در دانشگاه شهيد بهشتي، گفت: بخشي از كنگره به پايان‌نامه‌هاي دانشجويي در مقاطع كارشناسي ارشد و رساله‌هاي دكتري اختصاص يافته و ضمن تقدير از بهترين پايان‌نامه‌های كارشناسي ارشد و رساله‌هاي دكتري در مراسم پاياني كنگره، تسهيلاتي براي پديدآورندگان آن در نظر گرفته خواهد شد.

وی محورهای اصلی پایان نامه و رساله ها را الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت دانست و اظهار داشت: محورهایی چون پيشرفت ايران؛ گذشته، حال، آينده، پیشرفت در ابعاد علمی، فناوری، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادي و سياسي برای پایان نامه ها دفاع شده در نظر گرفته شده است.

دبیر کنگره از فارغ التحصیلان سال ۱۳۹۱ به بعد مقاطع ارشد و دکتری که از پایان نامه های خود دفاع کرده اند خواست یک نسخه از پایان نامه  خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

متقيان با اشاره به اينكه موضوع پيشرفت مورد علاقه جوانان است، ادامه داد: جوانان دانشجو بيش از ديگران براي آينده تحصيل، زندگي و جامعه خود مي‌انديشند و در فضاي آينده فكر مي‌كنند. بر این اساس ذهن آنان در جهت تدوين برنامه‌هاي آينده فعال‌تر است. از اين رو مرکز  تصميم دارد به جهت استفاده بيشتر از تلاش علمي و افكار آينده پژوهشي جوانان، در فرایند تهیه و تدوین الگوی اسلامی ایرانی ، از محتواي پايان‌نامه‌هاي دانشجويي بهره‌مند شود.

دبير ششمين كنگره پيشگامان پيشرفت، ادامه داد: بخشي از فضاي پايان‌نامه‌ها را به رساله‌ها و پايان‌نامه‌هاي ناتمامی اختصاص می دهیم كه هم اكنون در دست پژوهش و تدوين است. اين دانشجويان مي‌توانند با ذكر خلاصه‌اي از پايان‌نامه، مشخصات پايان‌نامه از قبيل عنوان، رشته تحصيلي، دانشگاه، مقطع تحصيلي و استادان مشاور و راهنما را در فرم ثبت‌نامي كه در وبگاه وجود دارد ذكر كنند و در اين حركت علمي، شركت کنند.

وی از دانشجويان و فارغ‌التحصيلاني كه از سال ۱۳۹۰ رساله خود را در زمينه الگوي اسلامي ايراني پيشرفت دفاع كرده و دانشجوياني که پيرامون اين موضوع در حال تدوين پایان‌نامه هستند، دعوت كرد از طريق وبگاه ثبت‌نام http://kpip.ir/site/taghdir_az_payannameh آمادگي خويش را جهت حضور در كنگره اعلام کنند.

  •  

نظر شما