شناسهٔ خبر: 23822 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

قرارداد «رستاخیز» به شورای صنفی نمایش ارائه نشد/ «تراژدی» به افریقا می رود

سخنگوی شورای صنفی نمایش از نمایش فیلم سینمایی «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی در گروه سینمایی افریقا خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با بیان این مطلب که تا امروز قرارداد اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش به شورای صنفی نمایش ارائه نشده است، گفت: قرارداد فیلم سینمایی «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی بعد از فیلم سینمایی «آتش بس ۲» به کارگردانی تهمینه میلانی بسته شد.

وی ادامه داد: کف فروش فیلم های «خانوم» به کارگردانی تینا پاکروان، «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی، «آتش بس ۲» به کارگردانی تهمینه میلانی، «خواب زدهها» به کارگردانی فریدون جیرانی، «شهر موش ها ۲» به کارگردانی مرضیه برومند و «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت‌الله بالا بوده و همچنان به نمایش خود در سینماها ادامه می دهند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: هنوز با احمدرضا درویش برای زمان اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» به توافق نرسیده ایم، اما امکان نمایش این فیلم سینمایی به زودی وجود دارد.

فرجی در پایان افزود: سینماهای سراسر کشور به دلیل ایام شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) از روز یکشنبه ۱۱ آبانماه از ساعت ۱۷ تعطیل و عصر روز ۱۳ آبانماه باز میشود.

فیلم سینمایی «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی داستان مردی است به نام قاسم که برای جبران غرور از دست رفته اش تصمیم عجیبی می گیرد، حبیب نگرانش، زینت مردد و موسی سرگردان و پژمان بی‌خبر از همه چیز است اما اتفاق عجیبی در پیش است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون مهدی هاشمی، بهرام رادان، حسین یاری، رویا نونهالی، پانته آ بهرام، پیام دهکردی، پژمان هادوی و امید روحانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نظر شما