شناسهٔ خبر: 23907 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

احتمال اکران «گس» کیارش اسدزاده

کیارش اسدی‌زاده که سینمای بلند داستانی را با ساخت فیلم «گس» تجربه کرده از احتمال اکران این اثر در گروه «هنر و تجربه» و پس از چند سال انتظار خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ کیارش اسدی‌زاده کارگردان فیلم سینمایی «گس» که چند سالی است فرصت اکران نیافته است درباره امکان اکران این فیلم در گروه سینمایی «هنر و تجربه» به خبرنگار مهر گفت: پس از بحث‌های فراوان برای اکران این فیلم سینمایی قرار بر این شده تا «گس» در نهایت در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شود.

به گفته وی، فیلم سینمایی «گس» داستان زوج‌هایی را تصویر می‌کند که مساله خیانت مرد به زن روابط آنها را دچار تنش کرده است.

این کارگردان جوان سینما که دومین تجربه سینمایی خود را با فیلم «شکاف» تجربه می‌کند درباره مراحل ساخت آن اینگونه توضیح داد: پس از پایان فیلمبرداری، تدوین «شکاف» را آغاز کردم و در حال حاضر به مرحله صداگذاری و موسیقی رسیده ایم.

وی ادامه داد: محمد کشفی در استودیو بهمن مشغول صداگذاری فیلم است و فردین خلعتبری هم ساخت موسیقی را آغاز کرده است.

اسدی زاده در پایان با اشاره به وفاداری فیلم به فیلمنامه گفت: پلان به پلان فیلم براساس فیلمنامه مجوز گرفته‌شده پیش رفت و بر اساس جلسات تمرینی که با بازیگران داشتیم روند فیلمبرداری این فیلم سینمایی به خوبی پیش رفت.

«شکاف» درباره حقوق کودکان از بدو تولد و بی عدالتی هایی است که درباره آنها صورت می گیرد که این ناعدالتی‌ها از نحوه رفتار والدین با فرزندان در محیط خانواده تا آنچه را در اجتماع برای بچه‌ها رخ می‌دهد، شامل می شود.

فیلم سینمایی «شکاف» به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی علی سرتیپی و منیژه حکمت است. این فیلم روایت زوج جوانی است که ناخواسته برای مدت کوتاهی از فرزند دوست خود نگهداری می کنند اما حادثه ای برای کودک باعث می شود که زندگی این زوج به بحران کشیده شود.

پارسا پیروزفر، سحر دولتشاهی، بابک حمیدیان و هانیه توسلی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند. همچنین شاهرخ کافی مدیر فیلمبرداری، صدابردار بابک اردلان، مریم تخت‌کشیان عکاس از دیگر عوامل فیلم «شکاف» هستند.

این فیلم سینمایی قرار است به عنوان دومین فیلم اسدی زاده در سی و سومین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شود.

نظر شما