شناسهٔ خبر: 23932 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رییس انجمن بین المللی روابط عمومی: روابط عمومی ها به تعامل و ارتباط معنوی بیشتر توجه کنند

رییس انجمن بین المللی روابط عمومی با تاکید بر افزایش سرعت ارتباطات میان افراد، مسئولان و سازمان ها، گفت: روابط عمومی ها به تعامل و ارتباط معنوی انسان با انسان و چهره به چهره بیشتر توجه کنند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ 'زهرا گانگار سانییر' روز سه شنبه در دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، اظهار کرد: نسل آینده اهمیت زیادی به حرفه ای شدن روابط عمومی قائل خواهد شد، از این رو روابط عمومی هم باید انگیزش لازم در این مورد را داشته و در این مسیر حرکت کند.

وی به 'همدلی' به عنوان شعار امسال انجمن بین المللی روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی مبتنی بر درک متقابل است و تفکر و همدلی سبب ایجاد ارتباط متقابل می شود.

رییس انجمن بین المللی روابط عمومی با ابراز خرسندی از موفقیت ها و پیشرفت سمپوزیوم روابط عمومی در جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی ارتباط مناسب و بسیار خوبی با انجمن بین المللی روابط عمومی برقرار کرده اند.

این استاد دانشگاه استانبول ترکیه، ابراز امیدواری کرد که این ارتباط روز به روز میان جوانان ایرانی و این انجمن افزایش یاید.

گانگار سانییر، با تاکید بر نقش مدل های انعطاف پذیری و احترام به فرهنگ ها در موفقیت جوامع مختلف هم، گفت: روابط عمومی ها برای بسترسازی این موارد نقش مهمی بر عهده دارند که باید در این مسیر گام های موثرتری بردارند.

استاد دانشگاه استانبول ترکیه اظهار کرد: سرعت ارتباطات باید افزایش یابد و روابط عمومی ها به تعامل و ارتباط معنوی، انسان به انسان و چهره به چهره بیش از پیش توجه کنند.

دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ها روز سه شنبه با حضورجمعی از مسئولان فرهنگی، هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم، اساتید، متخصصان،فعالان حوزه روابط عمومی و علوم ارتباطات در سالن همایش های بین المللی برج میلاد در حال برگزاری است.

این همایش دو روزه که امروز با پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس تشخیص مصلحت نظام آغاز بکار کرد، عصر چهارشنبه (فردا) با حضور جمعی از مسئولان کشور و معرفی برترین های عرصه روابط عمومی و فعالان رسانه ای به کار خود پایان خواهد داد.

نظر شما