شناسهٔ خبر: 24029 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

توانمندی دانشگاه‌های آسیا در آموزش مهارت‌های شغلی

کارشناسان آموزش عالی دانشگاه‌های ملی ژاپن، چین و سنگاپور را جزو دانشگاه‌های مطرح آسیا معرفی کردند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ کارشناسان آموزش عالی در منطقه آسیا می‌گویند: دانشگاه‌های ملی کشورهای ژاپن، چین و سنگاپور که طیف وسیعی از دوره‌های کارشناسی ارائه می‌دهند و طرح‌های تحقیقاتی مهم و پیشرفته‌ای اجرا می‌کنند در میان برترین دانشگاه‌های آسیا قرار دارند. دانشگاه توکیو در ژاپن، دانشگاه پکن در چین، دانشگاه سئول در کره‌جنوبی و دانشگاه ملی سنگاپور تنها چند نمونه از دانشگاه‌های مطرح آسیایی هستند.

به گفته این کارشناسان،‌ یکی از دلایل اصلی رونق این دانشگاه‌ها داشتن هیات علمی برجسته و مهارت آنها در شغل‌یابی برای فارغ‌التحصیلان خود است.

به گزارش ایسنا به نقل از یواس نیوز، این دانشگاه‌ها برای دانشجویان رشته بازرگانی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بسیار مناسب هستند و برگزاری دوره‌های کارشناسی ارشد بازرگانی MBA، قدرت این دانشگاه‌ها را بیش از پیش افزایش می‌دهد. هیات‌های علمی این دانشگاه‌ها نیز به تربیت و آماده‌سازی رهبران تجاری آینده و متخصصان این حوزه مشهور هستند. علاوه بر این، کارشناسان معتقدند استخدام فارغ‌التحصیلان از سوی این موسسات آموزشی، آنها را بیش از پیش در میان دانشجویان محبوب کرده است.

نظر شما