شناسهٔ خبر: 24189 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آموزش مجازی نیاز به تبلیغ دارد

رئیس شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام گفت: آموزش مجازی نیاز به تبلیغ دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ مهدی جوانمرد در حاشیه گردهمایی بسیج مهندسان صنعتی که در رامسر برگزار شد درباره این شبکه مجازی اظهار داشت: این دانشگاه مجازی، نوعی استاندارد آموزشی مجازی برای ۵۷ کشور اسلامی عضو سازمان تعاون اسلامی است.

وی با بیان اینکه در حال انعقاد قراردادی با بانک توسعه اسلامی هستیم و از یک الگوی جامع آموزشی باز برای کشورهای عضو سازمان تعاون اسلامی برای این دانشگاه استفاده می‌شود خاطرنشان کرد: کشورهای عضو هیئت‌ مدیره شبکه را ایران، عراق، افغانستان، اندونزی، تونس و پاکستان تشکیل می‌دهند.

رئیس شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام برخورد تهاجمی با فرهنگ جهانی‌سازی غرب، برگزاری دوره‌های آموزشی و انجام پروژه‌های مشترک درون شبکه‌ای، ارتقای سطح علمی آموزشی و پژوهشی کشورهای اسلامی، فراهم کردن زمینه همکاری بین کشورهای اسلامی و ترمیم فضای فرار و مهاجرت مغزها را از اهداف تاسیس این شبکه عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در این شبکه دانشگاهی از بهترین اساتید عضو کشورهای عضو تعاون اسلامی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه افراد مقیم هر کشور عضو سازمان تعاون اسلامی می‌توانند با دریافت شناسه و کلمه عبور از سیستم آموزشی شبکه استفاده کنند گفت: گواهی اعطایی به فرد می‌تواند در سایر کشورهای عضو مورد قبول باشد.

جوانمرد در پایان یادآور شد: بحث آموزش مجازی نیاز به تبلیغ دارد و در این راه نوپا نیاز به همکاری صدا و سیما و سایر رسانه‌ها هستیم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۸۱۳۰۰۰۴۳۵#sthash.CihZ۹vqw.dpuf

نظر شما