شناسهٔ خبر: 24263 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شهرداری دانشگاه خوارزمی را جریمه کرد

معاون فرهنگی دانشگاه خوارزمی از جریمه 160 میلیارد تومانی دانشگاه خوارزمی توسط شهرداری کرج خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام علی اکبر ایمانی،در خصوص ساماندهی فضای اطراف دانشگاه خوارزمی در حصارک کرج گفت: هفته گذشته با شهرداری منطقه 6 کرج، جلسه ای در خصوص مشکلات دانشگاه و شهرداری برگزار کردیم.

وی افزود: دراین جلسه در خصوص پرونده جریمه 160 میلیارد تومانی دانشگاه، توسط شهرداری و ساماندهی فضای پیرامونی دانشگاه مباحثی مطرح و قرار شد بعد از مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) از مسئولان ذی ربط در شهرداری دعوت شود تا با حضور در دانشگاه در خصوص ساماندهی فضای پیرامونی دانشگاه هم اندیشی لازم صورت گیرد.

معاون فرهنگی دانشگاه خوارزمی در خصوص جریمه 160 میلیارد تومانی دانشگاه توسط شهرداری کرج گفت: این جریمه به علت ساخت و سازهای دانشگاه در طول سال های گذشته صورت گرفته که البته برخی از این ساخت و سازها قدمت طولانی دارند و به قبل انقلاب باز می گردد.

وی درخصوص فروش مواد مخدر و یا اجناس سرقتی توسط دستفروشان در فضای روبروی دانشگاه نیز گفت: حصارک منطقه شلوغی است وجود مسایلی از این دست دور از ذهن  نیست واین فضا خیلی محیط امن و مناسبی برای دانشجو نیست از این رو برای ساماندهی فضای پیرامونی دانشگاه هم اندیشی  لازم باید صورت گیرد.

نظر شما