شناسهٔ خبر: 24265 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دانشجویان بد حساب صندوق رفاه سالانه 12 درصد جریمه می شوند

معاون پیشتیبانی صندوق‌ رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: دانش آموختگانی که برای تسویه حساب با صندوق رفاه اقدام نکرده اند در صورت تاخیر در پرداخت، مشمول جریمه 12 درصدی می شوند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر فردین تقی زاد در خصوص روند پرداخت بدهی دانش آموختگان به صندوق رفاه دانشجویان افزود: دانش آموختگان در حال پرداخت بدهی خود به صندوق رفاه دانشجویان هستند به وِیژه دانش آموختگانی که قرار است در مقطع بالاتر تحصیل کرده و نیازمند خوابگاه هستند برای تسویه حساب مراجعه می کنند.

وی افزود: عده ای از دانش آموختگان نیز هستند که هنوز برای تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان اقدام نکرده و بدهی خود را پرداخت نکرده اند که این دانش آموختگان در صورت تاخیر در پرداخت، مشمول جریمه ۱۲ درصدی می شوند.

معاون پیشتیبانی صندوق‌ رفاه دانشجویان وزارت علوم خاطرنشان کرد: این دانشجویان در صورت تاخیر سالانه ۱۲ درصد جریمه می شوند.  

به گزارش مهر، ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم پیش از این در نشست مطبوعاتی اعلام کرده بود حدود ۱۳۰ میلیارد تومان بدهی معوقه دانشجویان وجود دارد و حدود ۳۰۰ هزار نفر هنوز به صندوق رفاه بدهکار هستند.

نظر شما