شناسهٔ خبر: 24303 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نجفی: دولت به رئیس جدید صدا و سیما بیاید

احمد نجفی - بازیگر سینما و تلویزیون - در نخستین روزهای انتخاب محمد سرافراز به عنوان رییس سازمان صدا‌و‌سیما از او خواست تا نوع مدیریت اجرایی در شبکه‌های تلویزیونی را با دقت بیشتری انجام دهد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ این بازیگر و کارگردان گفت: من فکر می‌کنم سوابق دکتر سرافراز در تلویزیون آنقدر مشخص است که اکنون به ریاست سازمان صداوسیما رسیده‌اند. تنها درخواستم از ایشان این است که نوع مدیریت اجرایی در شبکه‌ها را با دقت بیشتری انجام دهند و از رفت‌وآمدهای اضافی جلوگیری کنند.
 

وی سپس گفت: در حال حاضر چندین سریال فاخر برای تلویزیون داریم که همه آن‌ها خوابیده‌اند. امیدوارم دولت و مجلس با رییس جدید صداوسیما (محمد سرافراز) همکاری کنند و به کمک ایشان بیایند تا بتواند موفق باشد. تنها آرزویم این است که مجلس از لحاظ مالی به کمک صداوسیما بیاید.

55-310.jpg نجفی همچنین درخصوص تجربیات محمد سرافراز پیش از رسیدن به حکم ریاست سازمان صداوسیما بیان کرد: آقای سرافراز سال‌های سال در صداوسیما بودند و حتما با مسائل مختلف تلویزیون آشنا هستند. بنده هیچ آشنایی خاصی با وی ندارم، فقط به دلیل آشنایی‌ام با شبکه پرس‌تی وی از تجربیات ایشان آگاه هستم؛ در هر صورت امیدوارم با بودجه‌هایی که مجلس و دولت در اختیار رییس صدا‌و‌سیما می‌گذارد بتواند کار انجام بدهد و خون تازه‌ای به صداوسیما بدمد.

این بازیگر در پایان به سید عزت‌الله ضرغامی خسته نباشید گفت و افزود: آقای ضرغامی هم طی این سال‌ها کمک صداوسیما بودند و به ایشان هم خسته نباشید می‌گویم. در حال حاضر بزرگترین مشکل صداوسیما بحث بودجه است که امیدوارم با همکاری دولت حل شود.

نظر شما