شناسهٔ خبر: 24326 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فرش قرمز «شیار۱۴۳» زیرپای مادران شهید است

افتتاحیه و اکران فیلم«شیار۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار عصر روز شنبه ۱۷ آبان ماه با حضور ۱۴۳ مادر شهید در سالن اصلی برج میلاد برگزار شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ نرگس آبیار کارگردان فیلم«شیار143» در مراسم افتتاحیه و اکران این فیلم، خطاب به 143 مادر شهید دعوت شده به مراسم گفت: بالاخره انتظارمان برا اکران عمومی«شیار143» به پایان رسید و انشاء الله از 21 آبان ماه اکران می شود. فرش قرمز«شیار143» زیرپای مادران شهیدان پهن شده و آنها از روی آن گذشته اند، قدم برچشم ما گذاشتند و به این برنامه آمدند. من دست این مادران شهید را به گرمی می فشارم و می گویم به محفل خودتان خوش آمدید و این فیلم برای شماست.

آبیار خطاب به مادران شهید ادامه داد: شما مادران شهدا با مهر وجودی خود الفت ایجاد می کنید و به عنوان یک زن خوشحالم کنار فیلم ایستادید. امروز و در این لحظه به خودمان افتخار می کنیم که اینجا هستید. احتمالا با دیدن فیلم خاطرات زیادی برایتان زنده می شود و به یاد سختی ها، دلتنگی ها و ندیدن فرزندتان می افتید. دوست دارم خاطرات شما را بشنویم و ثبت کنیم.

وی افزود: از زمانی که ساخت فیلم«شیار143» آغاز شد به این روز فکر می کردم اما این عظمت بیشتر از انتظار و رؤیای من بود. به برکت قدم های شما این راه را ادامه می دهیم.
آبیار در پایان صحبت های خود گفت: از همه هنرمندان، ورزشکاران، ایثارگران شهداری و مجموعه برج میلاد تشکر می کنم.

در پایان این مراسم حجت السلام پورمحمدی و امرودی، سردار آسودی، آقایان محمد احسانی،علیرضا رضاداد و همچنین گلاره عباسی بازیگر فیلم برای تجلیل از سه مادر شهید به نمایندگی از 143 مادر شهید حاضر در سالن برج میلاد روی سن آمدند.

برهمین اساس گلاره عباسی اسامی سه مادر شهید از جمله فاطمه هوشمند(محمدصادق و محمدکاظم هوشمند)، فاطمه خوش لهجه(علی اصغر و علی اکبر سجادی) و فاطمه ندیمی(حمید و منصور نمایندگی) را خواند و از آنها تجلیل شد.

انتهای‌پیام/

نظر شما