شناسهٔ خبر: 24411 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

خانه كتاب مسائل حقوقی كپی‌رايت در ايران را بررسی می‌کند

نشست بررسی مسائل حقوقی و قانونی «کپی‌رایت در ایران» از سوی دفتر مشاورتی حمایت از حقوق اهل‌قلم خانه کتاب در سرای اهل‌قلم این مؤسسه برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ دفتر مشاورتی حمایت از حقوق اهل‌قلم خانه کتاب در نشست «کپی‌رایت در ایران» به بررسی ابعاد مختلف این موضوع می‌پردازد؛ در این مراسم دکتر عباس ایمانی، امیررضا قطمیری، شیما پورمحمدی و سید علی آل داوود نظرات کارشناسی خود در حوزه مسائل حقوقی و قانونی کپی‌رایت را بیان خواهند کرد.

ازجمله مباحث موردبحث در این نشست، بررسی پیشینه قانون کپی‌رایت در ایران، مالکیت فکری در ایران و رعایت قانون کپی‌رایت در ایران است که کارشناسان و صاحب‌نظران این عرصه به بیان دیدگاه‌های خود خواهند پرداخت.


دفتر مشاورتی حمایت از حقوق اهل‌قلم خانه کتاب بررسی جنبه‌های حقوقی مسائل و مشکلات مربوط به نویسندگان و سایر اصحاب نشر اعم از نویسنده، مترجم، ویراستار و ناشر را بر عهده دارد و سه‌شنبه هر هفته به متقاضیان مشاوره حقوقی می‌دهد.

نشست «کپی‌رایت در ایران» روز سه‌شنبه ۲۰ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سرای اهل‌قلم برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲ مراجعه کنند.

نظر شما