شناسهٔ خبر: 24416 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نود و دومين دوره آزمون زبان تولیمو پنجشنبه برگزار می‌شود

تاريخ‌ توزیع کارت و برگزاری نود و دومين دوره آزمون زبان انگليسی پيشرفته (Tolimo:E-A2014) اعلام شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ نود و دومین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته صبح روز پنجشنبه ۲۲ آبان ماه منحصراً در شهر تهران برگزار می شود. برگ راهنما و كارت شرکت در آزمون از فردا سه‌‌شنبه ۲۰ آبان ماه بر روي سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار مي گيرد. 

داوطلبان می توانند با وارد كردن اطلاعات خود شامل شماره پرونده، كد رهگيري و يا نام و نام‌خانوادگي، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرينت آن اقدام کنند. هر داوطلب براي شرکت در جلسه آزمون باید علاوه بر پرينت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی يا اصل شناسنامه عکسدار خود را ارائه کند.

چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هرگونه اشکالی در کارت ورودی خود داشته باشند مي‌توانند در روز چهارشنبه ۲۱ آبان ماه صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با در دست داشتن کارت شناسايي معتبر و ۲ قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام کنند.

دانشكده زبانها و ادبیات خارجي دانشگاه تهران واقع در تهران، خیابان کارگر شمالی (اميرآباد)، بعد از تقاطع جلال آل احمد، بين خيابان ۱۵ و ۱۶ به عنوان باجه رفع نقص كارت آزمون در نظر گرفته شده است.

نظر شما