شناسهٔ خبر: 24467 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

طراحی با حروف کجا ایستاده است

نشست تخصصی گپ ‌و ‌گرافیکِ «طراحی با‌ حروف» با حضور محمد فدایی در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ خانه‌گرافیک حوزه هنری استان اصفهان در ادامه برگزاری نشست‌های تخصصی خود، نشست این‌بار خود را به موضوع طراحی با حروف اختصاص داده است.

این برنامه با حضور محمدفدایی، همراه با مروری انتقادی بر جریان‌های گرافیک‌ ایران (پیش‌ از انقلاب) در بسترهنرمدرن و سنت خوشنویسی درساعت 17 بعدازظهر روز چهارشنبه 21 آبان ماه در خانه هنرمندان اصفهان برگزار‌خواهد شد.

محمد فدایی متولد 1357 و دارای مدرک كارشناسی فلسفه ازدانشگاه تهران و همچنین گرافيك مطبوعاتی از مركز مطالعات و تحقيقات رسانه‌ها است. او عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و همچنین عضو انجمن خوشنویسان ایران است و تاکنون نمایشگاه‌های نقاشی متعددی در داخل و خارج از کشور برگزار‌کرده‌ است.

از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به شرکت در نمایشگاه‌ها و دوسالانه‌های گروهی و بین‌المللی گرافیک و کسب مقام از بخش گرافیک جشنواره مطبوعات و مسابقات و جشنواره‌‌های مختلف هنری و خوشنویسی اشاره کرد. فدایی با ناشران، مؤسسات و نشریات متعدد همکاری داشته و نزدیک به بیست مقاله در حوزه‌ هنرهای تجسمی و نقد هنری در رسانه‌های مختلف تألیف کرده است. همچنین طراحی فونت‌هایی هم‌چون «شمایل»، «سیمین» و «آوا» از جمله آثار او است.

نظر شما