شناسهٔ خبر: 24599 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

این فیلم پروانه نمایش دارد + عکس

در پی بحث‌های حاشیه‌ای که این روزها درباره پروانه نمایش فیلم «عصبانی نیستم» مطرح شده است و برخی‌ها اذعان دارند که این فیلم پروانه نمایش ندارد، پروانه این فیلم منتشر می‌شود.

IMG_8199.jpgبه گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ تصویری از پروانه نمایش فیلم «عصبانی نیستم» رضا درمیشیان را در ذیل منتشر می‌کند که این پروانه تا تاریخ 9/11/ 94 اعتبار دارد.

 

پروانه نمایش "عصبانی نیستم"

طبق روال معمول، فیلم پس از دریافت پروانه نمایش با سینمادار قرارداد می‌بندند و پس از آن این پروانه و قرارداد در شورای صنفی نمایش ثبت می‌شود که فیلم «عصبانی نیستم» طبق روال معمول در تاریخ 3 شهریور ماه قراردادش برای اکران بعد از «خواب‌زده‌ها» قطعی و در شورای صنفی نمایش ثبت و رسما توسط سخنگوی شورای صنفی نمایش زمان اکران آن اعلام شد.

اما سه شب قبل از اکران ابتدا با اظهار نظر وزیر ارشاد اکران آن متوقف شد و پس از آن نیز فرجی مدیر کل امور سینمایی حرفه‌ای از شورای صنفی نمایش خواست که فیلم را از چرخه اکران خارج کند.

این در حالی است که طی هفته‌های قبل‌تر مسوولان ارشاد و سازمان سینمایی تاکید کرده بود که «عصبانی نیستم» دیگر منعی برای اکران ندارد.

«عصبانی نیستم!» داستان نوید، دانشجوی ستاره‌دار و اخراجی است که برای فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی‌اخلاقی‌های جامعه با خود تمرین می‌کند تا «عصبانی» نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه‌اش «ستاره» را از دست ندهد...

نظر شما