شناسهٔ خبر: 24640 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تکذیب خبر برکناری مدیر بخش بین‌الملل بنیاد فارابی توسط رئیس سازمان سینمایی

در پی انتشار خبری مبنی بر برکناری مدیر بخش بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی توسط رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد، این خبر از سوی بنیاد فارابی تکذیب شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ پیرو خبر مندرج در یکی از سایت‌ها با عنوان «مدیر بخش بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی با دستور مستقیم ایوبی برکنار شد»، این خبر از سوی بنیاد سینمایی فارابی تکذیب و متن نامه حجت‌اله ایوبی رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد به محمدرضا جعفری‌جلوه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در خصوص اظهارات امیر اسفندیاری و ضرورت ایجاد رویه و سیاست واحد در عرصه بین‌الملل برای اعتلای سینمای ایران منتشر شد.

در نامه ایوبی به جعفری‌جلوه آمده است:

جناب آقای مهندس جعفری‌جلوه

مدیرعامل محترم بنیاد سینمایی فارابی

با سلام

احتراما، اظهارات اخیر آقای امیر اسفندیاری مدیر محترم امور بین‌الملل فارابی اگرچه شایسته دقت نظر و بررسی است، نشان دهنده ناهماهنگی بخش‌های مختلف امور بین‌الملل است. نظر به اهمیت موضوع و ضرورت ایجاد رویه و سیاست واحد برای اعتلای سینمای ایران در عرصه بین‌الملل شخصا موارد را بررسی و در ایجاد زمینه همگرایی موثر تسریع فرمایند.

بدیهی است به هر دلیلی همانگونه که از لحن گفته‌ها برمی‌آید، آمادگی ادامه همکاری را نداشته باشند، در ساماندهی امور بین‌الملل فارابی تدبیر نمایند.

حجت‌اله ایوبی

 

معاون وزیر و رئیس سازمان

نظر شما