شناسهٔ خبر: 24710 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فیلم امام موسی صدر چشم‌انتظار بودجه است

منوچهر محمدی تهیه کننده سینما از اینکه شرایط مالی و عمومی ساخت پروژه سینمایی امام موسی صدر هنوز مهیا نیست سخن گفت و بیان کرد که امیدوار است زودتر این کار به نتیجه برسد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ منوچهر محمدی درباره فیلمنامه زندگی و مبارزات امام موسی صدر که توسط محمدرضا گوهری به نگارش درآمده و قرار است تهیه کنندگی این پروژه را بر عهده داشته باشد، گفت: قرار است کمال تبریزی کارگردانی این اثر را بر عهده داشته باشد اما برای شرایط تولید آن هنوز اتفاق ویژه ای رخ نداده است و ما در شرایط انتظار به سر می بریم.

وی درباره مرحله آماده سازی این فیلم با توجه به اینکه فیلمنامه آن آماده است، گفت: فیلم هنوز درگیر مسایل مالی است و چون هنوز تولید آن اجرایی نشده برآوردهای مالی هم انجام نگرفته است.

تهیه‌کننده فیلم های «طلا و مس» و «مسافر ری» در پایان درباره فیلم امام موسی صدر که تولید و اجرایی شدن آن چندین سال به تاخیر افتاده است، اظهار کرد: من خیلی امیدوارم هستم که این کار به نتیجه برسد چون از سال 85 درگیر این پروژه هستم و طبعا دوست دارم این فیلم به ثمر برسد و حاصل آن را روی پرده ببینم اما به نظر می آید شرایط عمومی برای ساخت آن هنوز مهیا نشده است.

چندی پیش نیز کمال تبریزی درباره فیلمنامه این اثر اعلام کرده بود که این فیلمنامه به زندگی امام موسی صدر در یک هفته قبل از مفقود شدنش می پردازد و برای بازیگر این نقش به کسی نیاز است که به دو زبان فارسی و عربی مسلط باشد.

محمدرضا گوهری نویسنده فیلمنامه یک سال روی آن کار کرده و تحقیقات میدانی و مکتوبی با افرادی در ایران و لیبی داشته است.

نظر شما