شناسهٔ خبر: 24764 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«میهمان داریم» از خانواده شهدا تجلیل کرد

منوچهر محمدی تهیه کننده سینما در اکران خصوصی «میهمان داریم» آرزو کرد شرایط برای ساخت فیلم های ارزشمند در سینمای ایران فراهم شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر ؛شب گذشته دوشنبه 26 آبان ماه مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «میهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در سینما استقلال برگزار شد. در ابتدای این مراسم منوچهر محمدی تهیه کننده فیلم روی صحنه آمد و گفت: در ابتدا می خواستم یک مراسم ساده و بی تکلف برگزار شود، اما از من خواستند تا سخنرانی کنم. از خانواده شهدا و سپس از سینماگران و اهالی رسانه و مطبوعات تشکر می کنم که در این مراسم حضور پیدا کردید.

وی ادامه داد: از اینکه حوزه هنری این امکان را فراهم کرد تا فیلم سینمایی «میهمان داریم» با موضوع خانواده شهدا و جانبازان جلوی دوربین برود، تشکر می کنم. امیدوارم در آینده نزدیک فضایی ایجاد شود تا همه دوستان در سینما موقعیت ساخت فیلم های ارزشمند برای سینما را داشته باشند.

محمدی گفت: سابقه 30 سال سینمای ایران نشان می دهد که بضاعت این سینما بیشتر از این حرف ها است و می توانیم آثار ارزشمندتری را جلوی دوربین ببریم.

مهمان داریم

در ادامه این مراسم، با حضور محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، محمد حمزه زاده معاون هنری حوزه هنری، سهیل جهان بیگلری مدیرعامل سازمان توسعه سینمایی سوره، محمد مهدی عسگرپور کارگردان و منوچهر محمدی تهیه کننده سینما از خانواده شهدا تجلیل شد.

در این مراسم از پدر شهید حسین بی غم، پدر شهید قدرت الله بوجاری صفت، مادر شهیدان ترکان، خانم صباغچی مادر 2 شهید، مادر شهید احمد امانی، خانم ملکی همسر شهید سید عبدالرسول هاشمی و خانم یعقوبیان همسر شهید علی یعقوبیان قدردانی کردند.

صباغچی هنگامی که روی صحنه آمد، گفت: پسران من مهدی و محسن هر 2 بیست سال سن داشتند که شهید شدند. همسر من هم جانباز شیمیایی بود که شهید شد، امشب وقتی برادران من از خانواده شهدا تقدیر و تشکر کردند احساس می کنم تمام کمبودها برطرف شده است.

همچنین پدر شهید قدرت الله بوجاری صفت نیز از همه کسانی که در این برنامه از خانواده شهدا و و جانبازان دعوت کردند تا حضور داشته باشند، تشکر کرد.

سید مهدی خادم، مرتضی رزاق کریمی، غلامرضا فرجی، همایون اسعدیان، امیرحسین علم الهدی، محسن کیایی، غلامرضا موسوی، کیومرث پوراحمد، امیر اسفندیاری، کیوان کثیریان، محمد شفیعی، مرتضی شایسته، رضا ناجی، محمدرضا صابری، سیاوش حقیقی، احمد امینی، عبدالله اسفندیاری، رحمان رضایی و ... از جمله حاضران در این مراسم بودند.

نظر شما