شناسهٔ خبر: 24772 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شورای صنفی خوابگاه‌های دانشگاه امیر کبیر تشکیل می‌شود

نظارت بر طبخ غذا، روند انتخاب واحد و تشکیل شورای صنفی خوابگاه‌ها آخرین اقدامات شورای صنفی دانشگاه امیرکبیر است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ احسان حمیدی دبیر شورای صنفی دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه شورای صنفی خوابگاه‌های این دانشگاه از ترم آتی تشکیل می‌شود، گفت: طبق رایزنی با معاونت دانشجویی دانشگاه و اعلام توافق از سوی ایشان قرار شد از سال آینده هر خوابگاه یک شورای صنفی داشته باشد تا ناظرین شورا بتوانند بر امکانات و خدمات نظارت کنند.

وی ادامه داد: ارسال غذا به خوابگاه که اخیرا دچار مشکلاتی بود با پیگیری‌های شورای صنفی بهبود پیدا کرد.

احسان حمیدی با اشاره به اینکه طبق درخواست شورای صنفی مبنی بر بازدید هفت نفر از اعضای شورای صنفی از آشپزخانه دانشگاه برای نظارت بر امور جاری نظیر طبخ غذا اظهار کرد: با این درخواست ما هم موافقت شد. در واقع این چیزی بود که زمانی حتی نمی‌توانستیم به آن فکر کنیم چه برسد به اینکه انتظار داشته باشیم با خواسته ما موافقت شود.

وی رفع ایرادات سیستم آموزشی در روند انتخاب واحد، نحوه تدریس اساتید و برخورد آنها با دانشجویان را یکی دیگر از مواردی دانست که با درخواست دانشجویان از سوی شورا پیگیری شد.

دبیر شورای صنفی دانشگاه امیرکبیر در پایان از احداث یک بوفه در دانشگاه تا پایان این ترم و افزایش 33 درصدی قیمت غذا برای دانشجویان تهرانی خبر داد و گفت: البته با اعتراض دانشجویان قیمت‌ها به روال قبل برگشت.

نظر شما