شناسهٔ خبر: 25022 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز داوری جشنواره صادق هدایت

همزمان با آغاز مرحله اول داوری سیزدهمین دوره جایزه ادبی صادق هدایت، فراخوان اولین جایزه داستان کوتاه علمی- تخیلی شریف نیز اعلام شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ زمان دریافت داستان جایزه صادق هدایت اول آبان‌ سال جاری(۱۳۹۳) پایان گرفت و در مجموع هزار و ۱۵۶ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

از مجموع این آثار، ۳۴ داستان از خارج از کشور، ۳۷۵ داستان از تهران و ۷۴۷ داستان از شهرستان‌ها به این جشنواره ارسال شده است.  

مرحله اول ارزشیابی داستان‌های ارسالی به این جشنواره آغاز شده و پس از داوری مرحله دوم داستان‌های برگزیده اعلام می‌شود.

این جشنواره چهار برگزیده خواهد داشت و در آن به نویسنده بهترین داستان، تندیس صادق هدایت و به سه نفر دیگر لوح افتخار اهدا خواهد شد.

اعلام فراخوان اولین جایزه داستان کوتاه علمی - تخیلی شریف

شاخه‌ دانشجویی IEEE دانشگاه صنعتی شریف نخستین دوره جایزه داستان کوتاه علمی ـ تخیلی را به منظور گسترش این ژانر در ایران، کشف استعدادهای گوناگون و تشویق نویسندگان این حوزه برگزار می‌کند.

این مسابقه با همکاری و حمایت مؤسسه شهر کتاب، مرکز زبان‌ها و زبان‌شناسی دانشگاه صنعتی شریف و کانون علمی ـ فرهنگی رسانای دانشکده برق دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند داستان‌های خود را با محوریت بررسی تأثیر نظرات علمی و پیشرفت علم و فن‌آوری، طرح نظریه‌های علمی ثابت‌نشده و پیشرفت آتی علم و فن‌آوری، حداکثر تا تاریخ یکم بهمن ۹۳ به نشانی پست الکترونیکی ieee@sharif.edu ارسال کنند.

کتاب مجموعه داستان‌های برتر از سوی انتشارات هرمس منتشر می‌شوند.

نظر شما