شناسهٔ خبر: 25031 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» به روسیه می‌رود

فیلم سینمایی «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» به کارگردانی نرگس آبیار در جشنواره «اسب نقره‌ای» روسیه نمایش داده می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ فیلم سینمایی «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» نخستین تجربه کارگردانی نرگس آبیار در نخستین جشنواره «اسب نقره‌ای» از تاریخ 6 تا 9 آذرماه در روسیه حضور پیدا می‌کند.

نخستین جشنواره «اسب نقره ای» در شهر «اوفا» در مرکز مسلمان نشین جمهوری باشقیرستان برگزار می شود و قرار است علاوه بر فیلم سینمایی «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند»، فیلم مستند «مشتی اسماعیل» به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری نیز در این رویداد سینمایی حضور داشته باشد.

همچنین قرار است در این جشنواره  10 فیلم داستانی و 14 فیلم در بخش مستند بلند از کشورهای روسیه، آلمان، آذربایجان، بلاروس، قرقیزستان، کوبا، بلغارستان، عراق، لیتوانی و جمهوری‌های مختلف فدراسیون روسیه حضور داشته باشند.

فیلم سینمایی «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» نخستین تجربه فیلمبرداری نرگس آبیار است. این فیلم درباره زن بارداری به نام لیلا است که با مشکلات بسیار و بی‌اهمیتی در زندگی دست به گریبان است که این مشکلات اگرچه کوچک و بی‌اهمیت هستند اما برای او بزرگ جلوه می‌کنند.

نظر شما