شناسهٔ خبر: 25035 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

افزایش شرکت در ازدواج دانشجویی

رئیس اداره طرح های ملی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از افزایش 5 درصدی ثبت نام ازدواج دانشجویی خبر داد و گفت: ثبت نام ها ادامه دارد و تا امروز شاهد 5 درصد رشد در ثبت نام دانشجویان بودیم .

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حجت الاسلام حسین افتخاریان گفت:  امسال هجدهمین مراسم ازدواج دانشجویی در سطح دانشگاه های کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال دانشجویان ثبت نام هجدهمین مراسم ازدواج دانشجویی تا ۹ آذرماه تولد امام موسی کاظم (ع)ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره طرح های ملی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود: تاریخ عقد دانشجویان برای ثبت نام درسامانه ازدواج دانشجویی باید از یک مهر۹۲ الی ۳۰ مهر ۹۳ باشد .

وی ادامه داد: تا کنون ۳۲ هزار زوج از دانشگاه های کشور در هجدهمین مراسم ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده اند.

افتخاریان ادامه داد: این طرح که با عنوان همسفر تا بهشت در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می شود شامل دوره‌های آموزشی و فرهنگی و همچنین هدیه ویژه سفر زیارتی مشهد مقدس است که از سوی مقام معظم رهبری به زوج‌های دانشجو اهداء می شود.

افتخاریان ادامه داد: امسال تعداد ثبت نام‌های ازدواج دانشجویی آنچه که تا امروز ثبت شده، نسبت به سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است .

وی یادآورشد: دانشجویان بعد از تمام شدن زمان ثبت نام باید برای تایید ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش مهر، در سال گذشته و طی برگزاری هفدهمین دوره ازدواج دانشجویی (طرح همسفر تا بهشت) به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حدود ۲۵ هزار زوج دانشجو از بهمن ماه سال ۹۲ تا پایان اردیبهشت ۹۳ به مشهد الرضا (ع) مشرف شدند و از ویژه برنامه‌های زیارتی، فرهنگی،‌ آموزشی و گردشگری بهره‌مند شدند.

  •  

نظر شما