شناسهٔ خبر: 25048 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تازه‌ترین کارهای درم‌بخش در گالری سیحون

تازه‌ترين نمايشگاه کاريکاتورهاي کامبيز درمبخش با استقبال مخاطبان آثار اين هنرمند روبه‌رو شد و 25 تابلو از 31 اثر اين هنرمند در همان شب اول به فروش رسيد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از بانی فیلم؛ درمبخش، درباره افتتاح تازهترين نمايشگاه خود «هنر و هنرمند» گفت: در اين نمايشگاه آثاري از من روي ديوار رفت که جزو تازهترين کارهايي است که انجام داده‌ام. به جز يکي دو کار که با تم اصلي نمايشگاه هماهنگ بودند، همه کارها را در دوماه گذشته براي نمايش در اين نمايشگاه آماده کردهام. خيلي کار سختي بود، اما از اينکه اينگونه مورد توجه قرار گرفت خوشحالم.


او ادامه داد: از 31 تابلويي که بهنمايش گذاشته شده، فقط 6 کار مانده است و تقريبا همه آثار در همان شب افتتاحيه به فروش رفتند. البته در درجه اول براي من انجام يک کار خوب، اهميت دارد و مسئله مالي مهم نيست. من هميشه قيمتها را طوري قرار ميدهم که مردم بتوانند کارهايم را بخرند.


درمبخش درباره تم اصلي نمايشگاه «هنر و هنرمند» نيز گفت: در اين نمايشگاه هنرهاي تجسمي و ارتباط هنرمندان و مسائل مربوط به آنها به نمايش گذاشته شده است. در اين تابلوها هنرهاي تجسمي به هنرهاي تبسمي تبديل شدهاند و لبخندي را روي لب مخاطب مينشانند. جنبههاي مختلف هنري مانند گالريگردي، گالريداري، مردم و هنر، اقتصاد هنر و شوخي با آثار هنرمندان دنيا، در اين آثار ديده ميشود.


اين کاريکاتوريست به استقبال بيسابقه از اين نمايشگاه اشاره و بيان کرد: از چند ساعت پيش از افتتاح نمايشگاه و باز شدن گالري، مخاطبان در بيرون منتظر افتتاح نمايشگاه بودند. اين نمايشگاه يکي از پربينندهترين نمايشگاههاي من در سالهاي اخير بوده است، اما به نظرم آنهايي که بايد حتما به اين نمايشگاهها سر بزنند، دانشجوها و گرافيستها هستند. نمايشگاه يک هفته ادامه دارد و آنها هم ميتوانند براي بازديد بيايند.


در افتتاحيه اين نمايشگاه مجيد ملانوروزي  مديرکل دفتر هنرهاي تجسمي و رييس موزه هنرهاي معاصر  حضور داشت. او در صحبتهايش با درمبخش به علاقهاش به کارهاي اين هنرمند اشاره کرد و گفت: قول ميدهم به هنر توجه بيشتري شود و هنرمندان و بخصوص شما، اگر هر مشکل و حرفي داشته باشيد، ما آماده شنيدن آن هستيم.


درمبخش با اشاره به صحبتهاي ملانوروزي، گفت: معتقدم که بايد به هنر اين کشور کمک شود و مسوولان هم در صحبتهاي مختلف اين موضوع را مطرح کردهاند. بايد منتظر ماند و ديد که چه پيش ميآيد.
نمايشگاه «هنر و هنرمند» از 30 آبان به مدت دو هفته در گالري سيحون به نشاني خيابان وزرا، کوچه چهارم، شماره 11 ميزبان علاقه مندان است

نظر شما