شناسهٔ خبر: 25082 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

افزایش وام عمره دانشجویی

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به افزایش وام عمره و عتبات دانشجویی گفت: امسال به تمام زائران عمره و عتبات دانشجویی وام یک میلیون تومانی تعلق می گیرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ محمد زارع گفت: به تمام زائران وام تعلق می گیرد اما زائر تا زمانی که ثبت نام عمره خود را در سایت فعال نکند، شعبه، امکان پرداخت وام را ندارد.

وی ادامه داد: امسال با هماهنگی که با بانک تجارت صورت گرفته است به هر زائر عتبات و عمره یک میلیون تومان وام تعلق می گیرد.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به افزایش وام عمره و عتبات دانشجویی نسبت به سال گذشته گفت: سال گذشته فقط 600 هزارتومان وام آن هم به صورت محدود ارایه می شد ولی امسال به تمام زائران مبلغ یک میلیون تومان ارایه می شود.

وی ادامه داد: به هر دو زوج دانشجو وام تعلق می گیرد و دانشجویان متاهل دو میلیون تومان در مجموع وام عمره دانشجویی دریافت می کنند ولی این وام به فرزند آنها تعلق نمی گیرد.

زارع ادامه داد: در دور اول اعزام به عتبات حدود 4 هزار نفر از زائران از این وام یک میلیونی بانک تجارت استفاده کرده و رضایت خود را اعلام کردند.

وی ادامه داد: در دور اول 5 هزار و 200 نفر و در دور دوم حدود 10 هزار نفر به عتبات اعزام می شوند. دور دوم اعزام از اسفند ماه آغاز خواهد شد .

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره عمره دانشگاهیان تا هشتم آذر فرصت دارند برای نهایی کردن ثبت نام با مراجعه به سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir و وارد کردن کدملی و شماره شناسنامه خود نسبت به ورود اطلاعات تکمیلی خود اقدام کنند.

 

نظر شما