شناسهٔ خبر: 25090 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نتایج نهایی قبولی در رشته‌های نیمه متمرکز دهه دوم بهمن اعلام می شود

انتخاب رشته نیمه متمرکز آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ از روز یکشنبه ۲ آذر ماه ۱۳۹۳ آغاز شده و تا پایان روز چهار‌شنبه ۱۲ آذر ماه ۱۳۹۳ ادامه خواهد داشت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، داوطلبان مي‌بايست با مطالعه دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي نيمه‌متمركز از 2 آذر 93 لغايت 12 آذر 93 با مراجعه به سايت اين سازمان نسبت به تكميل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

چنانچه هر يك از معرفي‌شدگان در مراحل مصاحبه، معاينه و آزمون عملي و يا ساير مراحل گزينش شركت کنند اما اقدام به انتخاب رشته مجدد اينترنتي ياد شده نکنند به‌ منزله‌ انصراف‌ قطعي‌ از گزينش‌ در رشته‌ يا رشته‌هاي‌ ذيربط تلقي‌ خواهد شد.

 مهلت انتخاب رشته‌هاي نيمه‌متمركزبه هيچ عنوان قابل تمديد نیست و به هيچ يك از درخواست‌هايي كه بعد از زمان اعلام شده از طريق پست و يا مؤسسه ذيربط به اين سازمان ارسال شود ترتيب اثر داده نخواهد شد.

اسامي پذيرفته‌شدگان نهائي رشته‌هاي مختلف تحصيلي نيمه‌متمركز پس از انجام مراحل مصاحبه، معاينه و ساير مراحل گزينش و پس از گزينش علمي نهايي توسط اين سازمان در دهه دوم بهمن ماه سال جاري فقط از طريق سايت سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.

انتخاب رشته معرفی شدگان فقط زمانی تکمیل می شود که در مراحل انتخاب رشته در یک صفحه مجزا از سیستم انتخاب رشته شماره پرونده ۷ رقمی و کد رهگیری ۱۵ رقمی را دریافت کنند.

معرفی شدگان  در صورت مواجه با هر گونه مشکل در روند انتخاب رشته می توانند با مراجعه به سیستم پاسخگویی سئوال خود را مطرح کنند.

در غیر اینصورت داوطلبان می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱-۸۸۹۲۳۵۹۵-۹۹در ساعات اداری(به جز ایام تعطیل) تماس حاصل کنند.

نظر شما