شناسهٔ خبر: 25168 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دو فیلم جدید به سینماهای کشور می آید

سخنگوی شورای صنفی نمایش از عقد قرارداد فیلم های 'همه چیز برای فروش' و 'فصل فراموشی فریبا' خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ غلام رضا فرجی درباره مصوبات امروز شورای صنفی نمایش اظهار داشت: قرارداد اکران فیلم سینمایی 'همه چیز برای فروش' بعد از اتمام اکران 'شیار ۱۴۳' به کارگردانی نرگس آبیار در گروه آزادی به ثبت رسید.

این فیلم به کارگردانی امیرحسین ثقفی و تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی است که داستان سرنوشت انسان هایی که ناخواسته محکوم به عدل هستند را روایت می کند.

در فیلم 'همه چیز برای فروش' بازیگرانی چون صابر ابر، مریلا زارعی، مزدک میر عابدینی، محمود نظر علیان، ساعد سهیلی، سارا کاشفی، حسین مسلمی، جواد عزتی و حبیب رضایی ایفای نقش می کنند.

وی در ادامه از ثبت قرارداد فیلم 'فصل فراموشی فریبا' به کارگردانی عباس رافعی در گروه آزاد خبر داد و گفت: این فیلم اوایل دی ماه در سینماها اکران خواهد شد.

به گزارش ایرنا فیلم سینمایی 'فصل فراموشی فریبا' داستان زنی را روایت می کند که با گذشته تاریک و غیر متعارف سرنوشت تراژیک برایش رقم می خورد.

در این فیلم نیز بازیگرانی چون ساره بیات، امین زندگانی، شهین تسلیمی، هومن کیایی، مرجان سپهری، ماجین موسوی، عباس شجاع، فریبا آهنگر، ژیلا آل رشاد، ژیلا شاهی، مهدی محتشمی، سعید فرجی و عباس رستگارپور به ایفای نقش پرداخته اند.

فرجی همچنین درباره نحوه فروش بلیت نیم بها و کامل توضیح داد: در این جلسه شورای صنفی نمایش تصویب شد که ارائه بلیت نیم بها و یا پیش فروش بلیت فیلم ها منوط به درخواست توزیع کننده فیلم و اخذ مجوز از سوی شورای صنفی نمایش امکان پذیر است.

نظر شما