شناسهٔ خبر: 25416 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«تبلیغات و زندگی روزمره شهری» برگزار می‎شود

دومین نشست از سلسله نشست های هنر و زندگی روزمره شهری با عنوان «تبلیغات و زندگی روزمره شهری» در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از خانه هنرمندان ایران، دومین نشست از سلسله نشست های هنر و زندگی روزمره شهری با عنوان «زندگی روزمره و تبلیغات» چهارشنبه ۱۲ آذر در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

در این نشست که  به همت معاونت پژوهشی خانه هنرمندان ایران و سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار می شود، دکتر حسین پاینده استاد دانشگاه و نویسنده کتاب " قرائتی نقادانه از آگهی‌های تجاری در تلویزیون ایران"درباره‌ی نظریه های زندگی روزمره و نسبت آن با تبلیغات سخنرانی خواهد کرد. در بخش یک مطالعه، دکتر علی حاجی محمدی گزارشی از مطالعات و پژوهش های خود پیرامون «نقش تبلیغات در زندگی روزمره ایرانی» ارائه خواهد کرد و در بخش یک تجربه اشکان خواجه نوری از گروه تبلیغاتی ۳۶۰ درجه «تجربه های این گروه تبلیغاتی درباره جایگاه مشتریان» را  با مخاطبان به اشتراک خواهد گذاشت. دبیر میهمان این نشست نیز بر عهده شهرام احمدی است.

علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند چهارشنبه ۱۲ آذر از ساعت ۱۸ به تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه فرمایند.

نظر شما