شناسهٔ خبر: 25483 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دیشب خوابشو دیدم!

10 هنرمند خواب‌های خود را در یک نمایشگاه گروهی فاین‌آرت در قالب آثار هنری به‌نمایش می‌گذارند.

1417438713752_untitled.JPG به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ مرجان اندرودی، گردآورنده آثار و یکی از هنرمندان حاضر در نمایشگاه «دیشب خوابشو دیدم»، اظهار کرد: در این نمایشگاه آثار هنری 10 هنرمند با تکنیک و ابعاد مختلف به‌نمایش گذاشته می‌شود. نقاشی روی بوم، حجم و چاپ روی آینه و چوب از جمله تکنیک‌های به‌کار رفته در این آثار است.

او ادامه داد: خواب، خواب دیدن و ناخودآگاه، محور آثار این نمایشگاه است. محدودیتی برای ارائه‌ی کارها نبوده، اما این نمایشگاه یک روند همکاری گروهی داشت و با همفکری شکل گرفت.

این هنرمند همچنین بیان کرد:‌ آنچه برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده بود، به‌وجود آمدن یک فضای عجیب و غریب همراه یک طنز تلخ است. در واقع، این نمایشگاه به چالش کشیدن خواب و ناخودآگاه در مقابله با زندگی روزمره و خودآگاه است.

محمد بررنگی، صالح تسبیحی، پرستو حقی، سبا سلیمانی، نجوا عرفانی، احسان غلامی، سولماز مالک، لیدا معتمد، سید میثم موسوی و مرجان اندرودی هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه «دیشب خوابشو دیدم» از 14 تا 24 آذرماه (به‌جز پنجشنبه‌ها) از ساعت 17 تا 21 در گالری «مهروا» به نشانی تهران، خیابان کریم‌خان‌زند، خیابان آبان جنوبی (شهید عضدی)، شماره 38، میزبان علاقه‌مندان به هنر است.

نظر شما