شناسهٔ خبر: 25489 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«مرگ ماهی» در جشنواره فیلم فجر

برای نخستین بار، چند عکس غیر رسمی از پشت صحنه فیلم سینمایی پر بازیگر «مرگ ماهی» روح‌الله حجازی که برای حضور در جشنواره فجر آماده می‌شود، منتشر شد.

1417341865083_1 (7).jpgبه گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ «مرگ ماهی» روح‌الله حجازی این روزها در تهران در حال فیلمبرداری است و قرار است این فیلم برای نخستین بار در جشنواره فجر رونمایی شود.

نخستین عکس‌ها از «پشت صحنه»‌ی این فیلم به صورت غیر رسمی در فضای اینستاگرام و توسط عکاس و کارگردان آن منتشر شده اما هنوز هیچ عکسی از صحنه‌های اصلی یا فرعی «مرگ ماهی» منتشر نشده است.

این عکس‌ها، تصاویری از روح‌الله حجازی، محمود کلاری، نیکی کریمی، طناز طباطبایی، پانته‌آ بهرام، بابک کریمی، مروارید کاشیان، بهرنگ علوی و... را در پشت صحنه‌ی «مرگ ماهی» ثبت کرده است.

چندی قبل، محمد احسانی (معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی) از پشت صحنه‌ی این فیلم دیدن کرده و فضای «مرگ ماهی» را متفاوت‌تر از آثار قبلی روح‌اله حجازی دانسته بود.

 

سلفی عوامل «مرگ ماهی» با کلاری

احسانی همچنین طرح دغدغه‌های اقشار متوسط به بالا که بدلیل اقتضائات و اشتغالات دنیای مدرن، قدری از ریشه‌ها و اصالت‌ها دور شده‌اند و نهایتا راهکار رسیدن به آرامش پایدار را در رجوع به اصل را موضوعی قابل اعتنا دانست که در «مرگ ماهی» به آن پرداخته می‌شود.

بر اساس این گزارش، نیکی کریمی، علی مصفا، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، ریما رامین‌فر، بابک کریمی، بهرنگ علوی، حسام محمودی، مروارید کاشیان و با هنرمندی پانته‌آ بهرام و با حضور مهناز افشار بازیگران بزرگسال «مَرگِ ماهی» را تشکیل می‌دهند.

همچنین کیمیا مرادیان، ملیکا پارسا و حسام رحیمی‌منش مجموعه بازیگران خردسال این فیلم سینمایی هستند.

«مَرگِ ماهی» چهارمین فیلم سینمایی و آخرین بخش از سه گانه‌ی حجازی است که گفته می‌شود تفاوت زیادی با دو قسمت قبل دارد. حجازی درباره این فیلم می‌گوید که اگرچه سه فیلم قبلی‌اش را دوست دارد اما «مَرگِ ماهی» اثری متفاوت در کارنامه‌ی کاری او محسوب می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «همیشه فکر می‌کردم ماهی‌ها موقع مردن، وقتی لب می‌زنن، یه چیزی می‌خوان بگن که من اونو نمی‌شنوم...».

بر اساس این گزارش، عوامل اصلی تولید «مَرگِ ماهی» عبارتند از: نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: سیدروح‌الله حجازی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، مدیر صدابرداری: وحید مقدسی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح لباس: گلناز گلشن، تدوین: هایده صفی‌یاری و سپیده عبدالوهاب، صداگذاری و میکس: امیرحسین قاسمی، دستیار تهیه‌کننده: هادی علیمحمدی، دستیار اول و برنامه‌ریز: علی افشین‌راد، سرمایه‌گذاران: بانک پاسارگاد، شرکت پارس آرین و سیدروح‌الله حجازی.

 

نیکی کریمی در پشت صحنه «مرگ ماهی»

 

بابک کریمی در پشت صحنه «مرگ ماهی»

 

مروارید کاشیان در پشت صحنه «مرگ ماهی»

 

طناز طباطبایی در پشت صحنه «مرگ ماهی»

 

محمود کلاری در پشت صحنه «مرگ ماهی»

 

حجازی و طباطبایی در پشت صحنه «مرگ ماهی»

 

نظر شما