شناسهٔ خبر: 25565 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نیک‌پور: امیدوارم آخرین خانه‌تکانی صداوسیما باشد

سعید نیک‌پور از حضورش در سریال بهروز شعیبی و همچنین پیشنهاداتش به رییس سازمان صداوسیما و مشکلات این روزهای تلویزیون گفت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ بازیگر سریال «پرده‌نشین» به مشکلات فعلی تلویزیون اشاره کرد و گفت: تلویزیون این روزها دچار گیر شده است. گیر مالی تلویزیون با آمادن پول حل می‌شود اما مشکل این است که تلویزیون مدتی است گیر فکری پیدا کرده است و آن هم به دلیل دست به دست هم گشتن‌های 12 سال گذشته‌اش است.

رییس صدا‌و‌سیما تلویزیون را نجات دهد

نیک پور سپس از انتخاب محمد سرافراز به عنوان رییس سازمان صدا و سیما اظهار رضایت کرد و ادامه داد: بنده به عنوان یک هنرمند، آقای سرافراز را از 12 سال پیش می‌شناختم. آن زمان ایشان در قسمت برون‌مرزی مشغول بودند که به یاد دارم در آن دوره آقای سرافراز به کارهای نمایشی و فیلم و سریال‌ها علاقه‌مند بودند و حتی در شبکه برون‌مرزی که تولیداتش تقریبا هیچ بود و فقط گزارش‌های خبری داشت، یک تله‌فیلم تولید کردند که تلویزیون طی این سال‌ها بیش از 10 بار این تله‌فیلم را بازپخش کرده است. آقای سرافراز از افراد فعال صداوسیما بودند که امیدوارم این علاقه‌مندی در وی همچنان حفظ شده و حتی بیشتر هم شده باشد. در هر صورت امید داریم رییس جدید صدا‌و‌سیما تلویزیون را از گیری که پیدا کرده است نجات بدهد.

1417591792905_0044.jpg وی در عین حال تاکید کرد: تلویزیون افراد متخصص می‌خواهد؛ این در حالی است که وقتی افراد متخصص چندین سال کار می‌کنند و تازه زمانی که می‌خواهند متخصص شوند، تلویزیون آنها را کنار گذاشته و افراد جدیدی را وارد می‌کند، این کار اصلا درست نیست و برای متخصص شدن حداقل 15 سال زمان لازم است.

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه بیان کرد: امیدوارم این آخرین باری باشد که تلویزیون خانه‌تکانی می‌کند. امید داریم که آقای سرافراز به فکر نگه داشتن افراد متخصصی که برای این کار ساخته شده‌اند، باشد.

 

دوست داشتم بیشتر در «پرده‌نشین» بمانم

بازیگر سریال «پرده‌نشین» در بخشی دیگر از گفت‌و‌گوی خود با ایسنا از حضورش در این مجموعه اظهار رضایت کرد و گفت: با وجود اینکه نقشم در سریال «پرده نشین» خیلی کوتاه بود اما مشتاقانه پذیرفتم که در این پروژه حضور داشته باشم. زمانی که با آقای شعیبی و رضوی - کارگردان و تهیه‌کننده سریال «پرده‌نشین» - آشنا شدم‌ به این نتیجه رسیدم که واقعا گروه دوست داشتنی و خوبی هستند و همین مساله برایم مهم‌تر از هر چیز دیگری بود. ابتدا در سریال «پرده‌نشین» نقش دیگری به من پیشنهاد شده بود که خیلی طولانی بود و تا پایان سریال باید حضور پیدا می‌کردم اما به دلیل اینکه همزمان در سریال «معمای شاه» نیز بازی داشتم، نتوانستم نقش طولانی «پرده‌نشین» را قبول کنم.

بازیگر سریال‌های «امیرکبیر»، «امام علی(ع)»، «در چشم باد»، «پلیس جوان» همچنین اظهار کرد: دلم می‌خواست به طور کامل در سریال «پرده‌نشین» حضور داشته باشم اما این اتفاق نیفتاد. زمانی که تولید پروژه شروع شد، آقای شعیبی تصمیم گرفته بود هرجور که هست من در این سریال بازی داشته باشم، بنابراین یک نقش کوتاه به من پیشنهاد دادند و قرار شد نقش پدر هدی را در این مجموعه بازی کنم. این نقش در داستان «پرده‌نشین» زنده نیست و در گذشته به آن پرداخته می‌شود اما با وجود کوتاه بودنش بسیار موثر است و گره‌های داستان را باز می‌کند.

سعید نیک‌پور در پایان به حضورش در سریال تاریخی «معمای شاه» اشاره کرد و گفت: در سریال محمدرضا ورزی نقش دکتر - یکی از نقش‌های اصلی مجموعه - را بازی می‌کنم. در حال حاضر هم «معمای شاه» در حال تصویربرداری است و نقشم هنوز به پایان نرسیده است.

نظر شما