شناسهٔ خبر: 25638 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

عملکرد بخش کودک و نوجوان ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت تشریح می‌شود

عملکرد بخش کودک و نوجوان غرفه ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت سه‌شنبه ۱۸ آذر سال جاری در انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان تشریح می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ نشست «تشریح عملکرد بخش کودک و نوجوان غرفه ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت» به همت انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، سه شنبه 18 آذر سال جاری با حضور جمع کثیری از ناشران ادبیات کودک و نوجوان و «ایرج اسماعیل‌پور قوچانی» رئیس دانشگاه مونیخ در سالن اجتماعات این انجمن برگزار می‌شود.

 برزو سریزدی، عضو انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان درباره این نشست، گفت: یکی از اتفاقات بسیار خوبی که امسال در غرفه کودک و نوجوان جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت صورت گرفت، حضور دکتر «ایرج اسماعیل‌پور قوچانی» استاد و نماینده دانشگاه «LMU» مونیخ، یکی از دانشگاه‌های معتبر اروپا است که به همراه ما به نمایشگاه کتاب فرانکفورت خواهد بود.

وی افزود: استاد اسماعیل‌پور قوچانی، در زمینه نویسندگی، تصویرگری، ساخت انیمیشن و هنرهای تجسمی تخصص بسیار بالایی داشته و به زبان انگلیسی و آلمانی نیز تسلط کامل دارد به همین منظور از این فرد برای حضور در این نشست دعوت به عمل آوردیم.

سریزدی بیان کرد: در این نشست،‌سمینارهای مختلفی برگزار خواهد شد که از جمله آن می‌توان به سمینار «قدمی در تاریخ»، «مدرسه آینده» و «چیزی بیشتر از کتاب خواندن خالی»، اشاره کرد. بر اساس این گزارش، نشست «تشریح عملکرد بخش کودک و نوجوان غرفه ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت» سه‌شنبه 18 آذر سال جاری از ساعت 15:30 لغایت 17:30 در سالن اجتماعات انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

نظر شما