شناسهٔ خبر: 25725 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معاون امور دانشجویی: برای نیمسال دوم تحصیلی ميهمانی و انتقال نداریم

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان یادآورشد: براي نيمسال دوم سال تحصیلی 94-93 ثبت‌نام مجدد میهمانی و انتقال صورت نخواهد گرفت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ دکتر ابوالحسن ریاضی گفت: مطابق آيين‌نامه ميهماني و انتقال، در ارديبهشت ماه هر سال و از طريق سامانه نقل و انتقالات وزارت علوم تحقیقات و فناوری، ميهماني و انتقال در مقطع كارشناسي ثبت نام و بررسي مي شود.

وی ادامه داد: بديهي است در نيمسال دوم سال تحصيلي ۹۴-۹۳ صرفاً تقاضاي آن دسته از دانشجوياني كه در نيمسال اول سال تحصيلي در دانشگاه‌ها ميهمان بوده و ميانگين مطلوب را كسب کرده اند بررسي شده و ثبت نام مجددی صورت نخواهد گرفت. 

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: حدود ۲۶ هزار نفر از دانشجویان در سایت نقل و انتقال و میهمانی دانشجویی برای سال تحصیلی ۹۴-۹۳ در اردیبهشت سال جاری ثبت نام کردند که از این تعداد فقط تقاضای ۱۱ هزار نفر از دانشجویان پذیرفته شد.

وی درباره اینکه بیشترین دلایلی که برای نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویی مطرح شده چه مواردی بود، گفت: اگر دسته بندی کنیم بیماری دانشجو ، مشکلات مربوط به والدین و یا بیماری آنها بیشترین دلایل درخواست ها برای انتقال و میهمانی بود.

به گزارش مهر، دانشگاه آزاد اسلامی برخلاف دانشگاه های سراسری در هر ترم یکبار از طريق سامانه نقل و انتقالات دانشجويي، درخواست انتقال یا میهمانی کلیه دانشجویان متقاضی را ثبت می کند. برهمین اساس ثبت درخواست انتقال و میهمانی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۴-۹۳ از ۱۵ آذر ۹۳  آغاز شده و تا  ۳۰ آذر ۹۳ ادامه خواهد داشت. 

نظر شما