شناسهٔ خبر: 25755 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رونمایی از خاطرات مصطفی معین در کتابخانه ملی‎

نخستین جلد کتاب «تاریخ شفاهی آموزش عالی ایران به روایت مصطفی معین» با سخنرانی مصطفی معین، جعفر توفیقی، هادی خانیکی و غلامرضا ظریفیان رونمایی می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایلنا؛ نخستین جلد کتاب «تاریخ شفاهی آموزش عالی ایران به روایت مصطفی معین»، با حضور مدیران آموزش عالی، پژوهشگران و علاقه‌مندان تاریخ اجتماعی علم و فناوری، در سالن اندیشگاه کتابخانه ملی رونمایی می‌شود.

مصطفی معین راوی اصلی کتاب و وزیر علوم در سال‌های 1368 تا 1372 و 1376 تا 1382 است؛ جعفر توفیقی، وزیر علوم 1382 تا 1384 و سرپرست وزارت علوم در ابتدای دولت یازدهم؛ هادی خانیکی، ناظر ارشد پروژه تاریخ شفاهی و معاون وزیر علوم و مشاور رئیس جمهور در دوره اصلاحات و غلامرضا ظریفیان مدیرکل دانشجویی وزارت علوم در دوره اصلاحات هستند.

جلد اول کتاب تاریخ شفاهی آموزش عالی ایران مربوط به خاطرات و تجربیات مصطفی معین و مدیران وزارت فرهنگ و آموزش عالی در فاصله سال‌های 1368 تا 1372، در دولت اول آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است.

این نشست از ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز دوشنبه 17 آذرماه در سالن اندیشگاه فرهنگی كتابخانه ملی به آدرس بزرگراه شهید حقانی (غرب به شرق)، بعد از ایستگاه مترو، بلوار كتابخانه ملی، كتابخانه ملی، اندیشگاه فرهنگی برگزار می‌شود.

نظر شما