شناسهٔ خبر: 25760 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مسئولان دانشگاه نگران ایجاد تشنج در برنامه 16 آذر بودند

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر عامل مجوز ندادن به برنامه شریعتمداری را نگرانی مدیریت دانشگاه از ایجاد تشنج عنوان کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، امیرحسین یوسفی درباره برنامه های روز دانشجو در این دانشگاه گفت: چندی پیش بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای برنامه این تشکل در ۱۶ آذر و روز دانشجو از حسین شریعتمداری دعوت به عمل آورده بود. مدیریت دانشگاه با نگرانی ایجاد تشنج و به هم زدن برنامه، به این برنامه مجوز نداد.

وی ادامه داد: این نگرانی برخاسته از فعالیت های طیف رادیکال و عده ای معدود و افراطی است که به هم زدن برنامه های قانونی دانشگاه نظیر برنامه دکتر جلیلی و حتی دکتر کواکبیان و سابقه ایجاد اغتشاش در دانشگاه و همچنین شکستن درهای دانشگاه را هم در کارنامه خود دارند. روز گذشته هم در برنامه مناظره دانشجویی پیرامون "جنبش دانشجویی" عده ای معدود سعی در به هم ریختن مناظره را داشتند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: این عده در شعارها و اظهاراتشان با حمایت تمام قد از فتنه، فتنه گران و توهین کنندگان به مقدسات ملت جمهوریت نظام را زیر سئوال بردند. مادامی که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برخورد قاطع با این گروه هوچی گر صورت نگیرد، نمی توان شاهد برگزاری برنامه ها در شرایط منطقی بود و برنامه های دانشجویی قربانی این غوغاسالاری خواهد شد. بسیج دانشجویی نیز با سعه صدر منتظر عکس العمل قاطع دانشگاه در برابر این گروه خواهد بود.

نظر شما