شناسهٔ خبر: 25798 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

عمو پورنگ در چه صورتی به تلویزیون برمی‌گردد؟

تهیه‌کننده «عمو پورنگ» با بیان اینکه بازگشت این برنامه نیازمند داشتن طرح و ایده جدید است، از نیاز برنامه‌های کودک به حمایت سازمان صداوسیما خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل ازمهر؛ مسلم آقاجان زاده تهیه‌کننده برنامه «عمو پورنگ» درباره زمان بازگشت داریوش فرضیایی به آنتن اظهار کرد: ما تلاش می‌کنیم طرح و ایده جدید داشته باشیم. اگر حرف جدیدی داشته باشیم برمی‌گردیم اما اگر نتوانیم کار و حرف جدیدی داشته باشیم، ترجیح می‌دهیم فعلا برنامه‌ای روی آنتن نبریم.

وی افزود: اکنون نیاز داریم که هم خودمان به ایده جدیدی برسیم و هم این احساس را داشته باشیم که مدیریت سازمان از برنامه‌های کودک حمایت می‌کند.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: منتظر هستیم در دوره جدید در حوزه کودک اتفاقات خوب و جدیدی بیفتد و نگاه رسانه ملی به کودکان قدری مهربان‌تر باشد. شاید اولویت دوستان در مدیریت قبلی کودک نبود و جزو اولویت‌های سوم و چهارمشان بود اما اگر قرار باشد رسانه ملی اسلامی‌ باشد باید کودکان را در نظر بگیریم. باید قبول کنیم که بچه‌ها آینده‌سازان نظام هستند و اتفاقات بزرگ را این کودکان شکل می‌دهند.

آقاجان‌زاده یادآور شد: انتظار ما این است که شبکه ملی سراسری کودک داشته باشیم. پویا شبکه دیجیتال صرفا کارتون است اما شبکه‌ای با برنامه‌ها، مسابقات و دیگر گونه‌های مختلف برنامه‌سازی در حوزه کودک می‌تواند به اسلامی‌ بودن رسانه ملی کمک کند.

وی در پایان گفت: نباید بگذاریم نگاه معصوم بچه‌ها را شبکه‌های نامحرم غربی بدزدند. امیدوارم چشم بچه‌ها به رسانه ملی باشد و با آن تربیت و بزرگ شوند.

نظر شما