شناسهٔ خبر: 25815 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«‌بازی‌های هانگر‌» دوباره صدرنشین شد

«بازی‌های هانگر: ماکینگ جی- بخش اول» برای سومین هفته متوالی صدرنشین جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛این اکشن ماجراجویانه نوجوانانه در سه روز آخر هفته با فروشی بالای 21 میلیون دلار به این مقام رسید.

 فروش کلی فیلم طی سه هفته ای که از نمایش عمومی آن می گذرد ، به 258 میلیون دلار رسیده است. جنیفر لاورنی بازیگر اصلی فیلم است.

 او در نقش نوجوانی ظاهر شده که برای حفظ جان خود و خانواده اش باید برنده یک مسابقه مرگبار شود. این مسابقه از سوی نیروهای دولتی برپا شده و شرکت کنندگان در آن، باید برای حفظ جان خود با رقبایشان مبارزه سختی کنند.

دومین فیلم جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکا،انیمیشن «پنگوئن های ماداگاسکار» است. این کمدی اکشن و خانوادگی که محصول کمپانی دریم ورکز می باشد با فروشی 11 میلیون دلاری در ردیف دوم جدول نشست. فروش 10 روز اول نمایش این فیلم به 50 میلیون دلار رسیده است.

 اهل فن می گویند بعید می دانند این انیمیشن بتواند به فروشی 100 میلیون دلاری در آمریکای شمالی دست پیدا کند. دومین قسمت کمدی اجتماعی «روسای وحشتناک» با فروش 9 میلیون دلاری خود،مقام سومین فیلم جدول گیشه نمایش را گرفت. این فیلم پس از چهار هفته نمایش عمومی،به فروش کلی 36 میلیون دلاری دست یافته است. جنیفر آنیستن و کریس پاین نقش های اصلی فیلم را بازی کرده‌اند.

نظر شما