شناسهٔ خبر: 25827 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سرانجام کارگروه‌های سینمایی چه شد؟

دبیر کارگروه‌های سینمایی سازمان سینمایی گفت: نتایج این کارگروه‌ها پس از جشنواره فیلم فجر به تصحیح عملکرد منجر و به صورت سیاست‌های سینمایی سال 94 اعلام خواهد شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ محمدمهدی دادگو بیان کرد: نتیجه کارگروه‌هایی که در حوزه‌های مختلف سینمایی تشکیل و جلساتی برای آن‌ها برگزار شد، به صورت خط مشی‌هایی توسط رئیس سازمان سینمایی تعیین شده و قرار است براساس آن‌ها عمل شود.

او که سال گذشته و در زمان تشکیل این کارگروه‌ها دبیری آن را برعهده داشت، درباره تاثیر این کارگروه‌ها در سیاست‌های سینمایی سال 93 گفت: کارنامه سینمایی دهه فجر امسال نشان می‌دهد که این کمیته‌ها چه عملکردی داشته‌اند.

وی افزود: هم‌چنین نتایج تبیین شده، بعد از جشنواره فجر قطعا به تصحیح سیاست‌ها تبدیل خواهد شد تا طبق آن‌ها عملکردی که وجود داشته بررسی و بعد سیاست‌های سینمایی سال آینده مشخص شود.

دادگو با اشاره به اینکه این کمیته‌ها در یک دوره تشکیل شدند تا بررسی‌هایی را انجام دهند و در اختیار جریان سیاست‌گذاری سینما قرار دهند، بیان کرد: با شناختی که از آقای ایوبی (رئیس سازمان سینمایی) دارم حتما این کمیته‌ها فعالیت خود را ادامه خواهند داد، چون وقتی پروژه‌ای به صورت بلندمدت آغاز می‌شود تا براساس آن تصحیح شیوه‌ها صورت بگیرد، قطعا باید ادامه پیدا کند تا به این ترتیب نقاط ضعف را براساس نقاط قوت بتوان حل کرد.

نظر شما