شناسهٔ خبر: 25841 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تعداد ثبت‌نام کنندگان آزمون دکتری از مرز ۱۰ هزار نفر گذشت

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه (۱۷ آذرماه) ۱۰ هزار و ۵۹۶ داوطلب نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ حسین توکلی گفت: داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز ۹۴ باید به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و پس ازتکمیل ثبت‌نام، علاوه بر دریافت شماره پرونده شش رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی، یک نسخه پرینت از تقاضانامه خود گرفته و نزد خود نگه دارند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در مورد این آزمون گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز ۹۴ از ساعت ۱۳ روزیکشنبه ۱۶ آذر از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز شده و تا روز یکشنبه ۲۳ آذر ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: هر داوطلب برای ثبت‌نام و شرکت در این آزمون می‌تواند در مهلت تعیین شده به سایت اینترنتی سازمان مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق آن، نسبت به تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز اقدام کند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در پایان تاکید کرد: به داوطلبان توصیه می‌شود ابتدا نسبت به تکمیل فرم پیش‌نویس تقاضانامه ثبت‌نام که در صفحه ۳۸ دفترچه راهنما درج شده است اقدام نموده و پس از کنترل‌های لازم و اطمینان از صحت اطلاعات مربوط، نسبت به تکمیل تقاضانامه اصلی اقدام کنند.

نظر شما