شناسهٔ خبر: 25854 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهمترین عوامل بروز مشکلات و تخلفات در دانشگاه آزاد اعلام شد

رئیس مرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد گفت: بسیاری از مشکلات و تخلفات دانشگاه به دلیل کم توجهی مسئولان به مسائلی بوده که به تدریج به معضلی بزرگ تبدیل شده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، دکتر امیدرضا صفریان گفت: در این نشست، درباره شاخص های مورد نظر مرکز بازرسی، ملاک های بازرسان، ابزارهای مورد نظر، توقعات سازمانی، نحوه ارزیابی عملکرد مسئولان و چگونگی بازرسی از واحدها و مراکز به منظور کشف نقاط آسیب دیده و آسیب پذیر و تخلفات احتمالی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی افزود: در این جلسه همچنین با شرح شاخص های مورد نظر برای ارزیابی دقیق حوزه های مختلف بر مبنای مشاهدات عینی، مثال های ملموس و پرونده های رسیدگی شده، تاکید شد بسیاری از مشکلات و تخلفات دانشگاه به دلیل کم توجهی مسئولان به مسائلی بوده که به تدریج به معضلی بزرگ تبدیل شده است.

صفریان با اشاره به مهمترین عوامل موثر در بروز تخلفات گفت: در این جلسه حضور کمرنگ مسئولان، اداره ها واحدها و مراکز محدود به اتاق کاری مسئولان، عدم تعامل با مسئولان شهری، نبود برنامه مدون کاری، عدم رعایت صرف و صلاح دانشگاه، بودجه بندی نامناسب، نظارت های ضعیف و ... از عوامل موثر در بروز مشکلات و تخلفات عنوان شد.

نظر شما