شناسهٔ خبر: 25894 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

علی نصیریان: همچنان از ضعف فیلمنامه در فیلم‌های سینمایی ضربه می‌خوریم

بازیگر پیشکسوت سینما بعد از مدت‌ها دوری از پرده بزرگ با بازی در فیلم «ایران‌برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در نقش یک نماینده مجلس به سینما بازگشته است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از هنرآنلاین؛ نصیریان به هنرآنلاین گفت: به تازگی بازی در فیلم «ایران‌برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی را به پایان رسانده‌ام. در ایران برگر نقش یک نماینده مجلس را ایفا کردم که یکی از بزرگان خان لر است.

این بازیگر سینما درباره مضمون کمدی فیلم گفت: تم کمدی فیلم کمک می‌کند نقش کمی متفاوت باشد و این تفاوت در "ایران‌برگر" قابل درک بود چرا که با یک فضای کمدی اجتماعی روبرو بودم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «زمین انسان‌ها» در ادامه گفت: متاسفانه همچنان از ضعف فیلمنامه‌ها در فیلم‌های سینمایی ضربه می‌خوریم. وقتی نقشی پیشنهاد می‌شود باید فیلمنامه را کاملا بررسی کرد و بعد یک نقش را پذیرفت.

نصیریان درباره وضعیت بیمه هنرمندان بیان کرد: هیچ موقع دوست ندارم در خصوص مسائلی که بنده در آن نقشی ندارم، دخالت کنم. در واقع صحبت کردن در خصوص بیمه هنرمندان کار من نیست و کسان دیگری باید پاسخگو باشند. حمایت هر هنرمندی به مدیران آن حوزه بر می‌گردد.

وی درباره حضور‌ش درفیلم سینمایی دیگر عنوان کرد: قطعا اگر فیلمنامه‌ای را دوست داشته باشم، می‌پذیرم در آن پروژه بازی کنم؛ فرقی نمی‌کند چه فیلم سینمایی باشد، چه مجموعه تلویزیونی و چه نمایشنامه تئا‌تر. همه این‌ها به فیلمنامه خوب یک کار برمی‌گردد.

نصیریان چندی پیش با نمایش تانگوی تخم‌مرغ داغ نوشته اکبر رادی و کار هادی مرزبان روی صحنه تالار وحدت ایفای نقش کرد.

او با بازی در فیلم‌هایی مانند آقای هالو، کفش‌های میرزا نوروز، روز با شکوه و... سابقه حضور در آثار کمدی و طنز آمیز را دارد.

ایران‌برگر داستان فتح‌الله خان و امرالله خان است که بر سر انتخابات شورا‌ها در یک روستا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

محسن تنابنده، سحر جعفری جوزانی، حمید گودرزی، نیوشا ضیغمی، احمد مهرانفر، شهره لرستانی، گوهر خیراندیش، فریبا متخصص، فتح‌اله جعفری جوزانی، اسماعیل خلج، هادی کاظمی، حمیدرضا حیات، محمدرضا هدایتی، سیاوش چراغی‌پور، هاشم روحانی، می‌رطاهر مظلومی، اکبر رحمتی، صادق توکلی، رادمهر کشانی، سیروس میمنت، منصور نوبخت، محمدباقر کریم‌پور، بهرام افشاری، رضا عشقی، سعید دلیری، محمد صادق‌پور، سمیه نجوم، سودابه گودرزی به تهیه‌کنندگی فتح الله جعفری جوزانی دیگر بازیگران این فیلم هستند. 

نظر شما