شناسهٔ خبر: 25946 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مراسم سالگرد درگذشت شمس آل احمد برگزار می‌َشود

دومین نشست «جلال و شمس روشنفکران متفاوت» به مناسبت سالگرد درگذشت شمس آل احمد در موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ دومین نشست «جلال و شمس روشنفکران متفاوت» به مناسبت سالگرد درگذشت شمس آل احمد در روز 24 آذرماه از ساعت 14 تا 17 در سالن اجتماعات موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران برگزار خواهد شد.

این نشست با هدف شناخت بیشتر جلال و شمس آل‌احمد به عنوان شخصیت‌هایی تاثیرگذار در زمینه‌سازی فکری و نظری برای انقلاب، همچنین بررسی و تحلیل منصفانه روشنفکری این دو برادر، برگزار می شود.

در این همایش چهره هایی همچون موسی حقانی رئیس موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران،محمد رجبی پژوهشگر و رئیس کتابخانه مجلس شورای اسلامی، محمد بقائی ماکان، سعید محبی، انور خامه ای و حسین دانایی خواهر زاده زنده یادان جلال و شمس آل احمد، پیرامون شخصیت و آثار این دو برادر متفکر سخنرانی  خواهند داشت.

این همایش از ساعت 14 تا 17 روز 24 آذرماه با حضور جمعی از پژوهشگران، صاحبان اندیشه و نیز دوستان و یاران زنده‌یادان جلال و شمس آل احمد در سالن اجتماعات موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران در خیابان شهید فیاضی (فرشته)، نبش خیابان چناران شماره 15 برگزار خواهد شد. شرکت در این نشست برای عموم علاقه مندان آزاد است.

نظر شما