شناسهٔ خبر: 26010 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ناگفته‌های مهران رجبی از «پرده‌نشین»

مهران رجبی - بازیگر نقش احمدعلی در سریال «پرده‌نشین» - درباره‌ی ایفای نقش در این مجموعه و درون مایه طنزی که همیشه همه نقش‌هایش به همراه دارد، اظهار کرد: این اخلاق بازیگری‌ام است که باعث شده در تمام کارهایم از طنز دور نشوم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ وی سپس گفت: نقش احمدعلی در «پرده‌نشین» را مثل سایر نقش‌هایم دوست داشتم و معتقدم احمدعلی‌های زیادی در جامعه ما زندگی می کنند که کاملا شخصیت‌شان به همین شکل است.

این بازیگر درخصوص حساسیت‌های این مجموعه و وجود محدودیت در بداهه‌گویی‌ بازیگران، تصریح کرد: تمام دیالوگ‌ها و نوع ادای آنها در این مجموعه با دقت و وسواس بالایی جلو رفت.

او درباره‌ی حساسیت‌های حاکم بر سریال «پرده‌نشین» تاکید کرد: به دلیل اینکه موضوع سریال «پرده‌نشین» به قشر خاصی از جامعه مربوط می‌شود، طبیعتا بهتر است که حق و حقوقشان رعایت شود. به همین خاطر نیازی نبود بازیگران خیلی به سمت بداهه‌گویی بروند؛ چراکه هرآنچه در فیلمنامه ذکر شده بود، کفایت می‌کرد و نقش‌ها را برای بیننده روشن می‌کرد.

بازیگر نقش احمدعلی سپس «پرده‌نشین» را سریالی موقر ارزیابی کرد و گفت: به نظرم «پرده‌نشین» با تمام ناملایمات، بی‌پولی‌ها و زمان زیادی که برای تصویربرداری‌اش صرف شد، نتیجه آرام و قابل قبولی داشت و در نهایت توانست سریال موقری شناخته شود. امیدوارم مردم هم پند و اندرزهای این سریال را دوست داشته باشند و اگر هم کم و کاستی در آن می‌بینند، ما را ببخشند.

وی سپس به اتفاقی که اخیرا برای احمد علامه‌دهر - بازیگر سریال «پرده‌نشین» - در حین بازی در این مجموعه رخ داده است، اشاره کرد و گفت: پایان این سریال با اتفاق تلخی همراه شد و همه ما را ناراحت کرد. امیدوارم ایشان هر چه زودتر به طور کامل به هوش بیایند و حالشان خوب شود.

مهران رجبی در پایان گفت‌و‌گویش از ایفای نقش در یک فیلم تلویزیونی با عنوان «پاییز» خبر داد و گفت: اکنون به همراه پژمان بازغی مشغول بازی در فیلم «پاییز» در شهر تنکابن هستیم. این تله‌فیلم توسط مهدی بوستان‌پرور کارگردانی می‌شود و موضوع آن درباره حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست است

نظر شما