شناسهٔ خبر: 26234 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هیات انتخاب سی امین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند

هیات انتخاب سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر متشکل از اساتید بنام کشورمان، برای بازبینی آثار بخش رقابتی انتخاب شدند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ در این دوره از جشنواره و در بخش گروه نوازی موسیقی کلاسیک ایرانی داریوش پیرنیاکان، مسعود شعاری ، اردشیر کامکار، بهداد بابایی و مظفر شفیعی بازبینی آثار را برعهده دارند .

در بخش گروه نوازی موسیقی کلاسیک غیرایرانی نیز گاگیک بابایان ، جاوید مجلسی، سیاوش ظهیرالدینی ، اکبر محمدی و منوچهر صهبایی و در بخش آواز جمعی نیز مهدی شمس نیکنام ، نسرین ناصحی ، حمید عسکری ، میلاد عمرانلو و رازمیک اوحانیان آثار راه یافته به مرحله اول را داوری می کنند.

در دوره سی ام جشنواره بین المللی موسیقی فجر 206 گروه و اثر به جشنواره راه یافته است که هم اکنون توسط هیات انتخاب و داوری در حال بررسی است که با اتمام بازبینی، اسامی گروه های راه یافته به مرحله نهایی از سوی روابط عمومی جشنواره اعلام خواهد شد.


دومین هفته موسیقی تلفیقی برگزار می شود

دومین «هفته موسیقی تلفیقی تهران»17 تا 23 دی ماه در فرهنگسرای نیاران برگزار می شود.

دومین هفته موسیقی تلفیقی تهران با حضور گروههای شاخص این ژانر به همت خانه هنرهای شهری در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

«هفته موسیقی تلفیقی تهران» به آن دسته از گروههای موسیقی اختصاص دارد که سعی در ایجاد صداهای تازه کرده اند و با امتزاج طیف وسیعی از ژانرهای موسیقی،عرصه شنیدن در ایران را توسعه بخشیدند.

این هفته موسیقایی بر آن است تا بیان شخصی این هنرمندان را به گوش علاقمندان موسیقی برساند.

اولین هفته موسیقی تلفیقی اسفندماه سال 1391 در فرهنگسرای نیاوران با حضور گروه ها و چهره هایی همچون پیتر سلیمانی پور،پویا نیک پور، دارا دارایی، گروه کامنت، گروه پالت ، گروه نایما و گروه مانوها برگزار شد که مورد توجه علاقمندان موسیقی قرار گرفت.
 

نظر شما