شناسهٔ خبر: 26250 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دفتر همکاری حوزه و دانشگاه در دانشگاه علامه تاسیس می‌شود

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در راستای افزایش وحدت و فعالیت برای وحدت حوزه و دانشگاه دفتر همکاری های حوزه و دانشگاه در دانشگاه علامه طباطبایی تاسیس می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص فعالیت های این دانشگاه در زمینه پیوند حوزه و دانشگاه گفت: دانشگاه علامه طباطبایی اولین دانشگاهی است که یک برنامه عملیاتی در راستای اجرای سند اسلامی کردن دانشگاه ها به وزارت علوم ارائه کرده که در کمیسیون های تخصصی تصویب شده و بخشی از آن را با جدیت در حال اجرا و پیگیری هستیم.

وی افزود: در نظر داریم در آینده دفتر همکاری های حوزه و دانشگاه در دانشگاه علامه طباطبایی تاسیس شود تا بتوانیم در تالیف کتب و هم در ارائه دروس اسلامی و پژوهش های اسلامی و در فعالیت های مربوط به نظریه پردازی ارتباط نزدیکتری بین حوزه و دانشگاه علامه ایجاد کنیم.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر در گروه های مختلف و فعالیت های پژوهشی و نظریه پردازی و در ارائه دروس مرتبط با مفاهیم اسلامی همکاری و روابط نزدیکی با حوزه داریم، اما تصور می کنم با تاسیس دفتر همکاری می توانیم این ارتباطات را بیشتر کنیم.

نظر شما