شناسهٔ خبر: 26263 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تغییرات قریب‌الوقوع در ۵ کمیسیون اتحادیه ناشران

کمیسیون‌های ۵ گانه اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران شامل رسیدگی به شکایات، حل اختلاف، بازرسی واحدهای صنفی، فنی و آموزش، به زودی دستخوش تغییر خواهند شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، محمود آموزگار رئیس هیئت مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران از اعضای این اتحادیه خواسته تا در تعیین ترکیب هر یک از کمیسیون‌های ۵ گانه آن، مشارکت جدی داشته باشند.

مطابق اعلام، این اتحادیه در نظر دارد در ارتباط با اجرای آئین‌­نامه اجرایی تبصره ۲ ماده ۳۰ قانون نظام صنفی نسبت به تشکیل کمیسیون­‌های اتحادیه و نیز و کارگروه­‌ها که حسب ضرورت تشکیل خواهند شد، اقدام کند. این ۵ کمیسیون عبارتند از: کمیسیون رسیدگی به شکایات، کمیسیون حل اختلاف، کمیسیون بازرسی واحدهای صنفی، کمیسیون فنی و کمیسیون آموزش.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر در کمیسیون رسیدگی به شکایات، محمدرضا توکل‌صدیق، سید عباس حسینی نیـک، محمود آموزگار، مرتضی آخوندی، حامد میرزا بابایی و محمدرضا بنی‌صدر، عضویت دارند و در کمیسیون حل اختلاف هم، مسعود کازری، یحیی دهقانی، علیرضا گنج‌دانش، مهرداد عالی‌پور و رسول دادمهر، عضو هستند.

کمیسیون بازرسی واحدهای صنفی اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران هم مشتمل بر نسرین سیاح‌فر، پروین صدقیان، افسر صفائیان، مرضیه صدرالسادات، محمدمهدی فخری‌زاده و عبدالناصر ناظم بکائی است.

اعضای کمیسیون فنی این اتحادیه را هم در حال حاضر، حسین کیائیان، نادر قدیانی، ارشد عین اللهی، سیدرفیع احمد جواهری و محسن طائب، تشکیل می‌دهند و همچنین عبدالناصر ناظم بکائی، نیما سلیمی، علی ثابت، محمدحسین متولی و زهره حسین زادگان، اعضای کمیسیون آموزش هستند.

نظر شما