شناسهٔ خبر: 26377 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سیستم جدید تحویل کتاب آمازون برای منهتنی‌ها

کمپانی آمازون یک سیستم جدید تحویل کالای یک ساعته در منطقه‌های ویژه منهتن نیویورک راه اندازی کرده است

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ ، این سرویس که از روز نوزدهم دسامبر به راه افتاده در سال ۲۰۱۵ گسترده‌تر خواهد شد.

این سرویس که «پرایم ناو» نام دارد قول داده از طریق سفارش‌های انجام شده از طریق برنامه موبایل ویژه خود طی یک ساعت بیش از ۲۵ هزار وسیله ضروری روزانه از جمله کتاب، را در کنار وسایل سفارشی دیگر چون اسباب‌بازی و باتری تحویل دهد. آمازون می‌گوید این برنامه توسط شبکه در حال رشد مراکز خدمات آن حمایت می‌شود که از تکنولوژی درجه یک برای سرعت بخشیدن به زمان تحویل کالاها به مشتریان استفاده می‌کند.

عضویت در سیستم پرایم ناو آمازون با پرداخت ۹۹ دلار در سال در ایالات متحده و ۷۹ یورو در سال در بریتانیا در دسترس مشتریان قرار دارد. این خدمات از ساعت ۶ صبح تا نیمه شب فعال هستند. بعد از اینکه سفارش توسط برنامه موبایل پرایم ناو آمازون انجام شود، این کمپانی از یک پیک دوچرخه سوار برای تحویل کالا به در خانه مشتری استفاده می‌کند. در حال حاضر این سرویس تنها برای مشتریانی که در منطقه پستی با کد ۱۰۰۰۱ منهتن زندگی می‌کنند در دسترس است که شامل مناطق پن استیشن و ساختمان امپایر استیت می‌شود.

دیو کلارک معاون ارشد عملیات بین‌المللی آمازون گفت: وقت‌هایی هستند که نمی‌توانید بروید مغازه و گاهی هم دوست ندارید بروید. دلایل بسیاری برای حذف این سفر کوتاه وجود دارند و حالا اعضای پرایم ما در منهتن می‌توانند کالاهای مورد نیازشان را در عرض یک ساعت و یا کمتر دریافت کنند. ما مدت زیادی است که احساس می‌کنیم آمازون پرایم بهترین معامله در تاریخ خرید کردن است و حالا حتی بهتر هم شده است. اعضای پرایم در منهتن از این خدمات بسیار خوشحال خواهند شد و منتظریم که در سال ۲۰۱۵ خدمات پرایم را به شهرهای دیگر نیز گسترش دهیم.

به گفته وال استریت ژورنال کمپانی آمازون حداقل چند هفته‌ای است که این خدمات را از ساختمان خود واقع در خیابان سی و چهارم منهتن روبه‌روی ساختمان امپایر استیت با پیک‌های دوچرخه‌سوار امتحان کرده است. آمازون این ساختمان را به مدت ۱۷ سال برای استفاده به عنوان دفتر و همچنین محل ذخیره بعضی از کالاهای خود رهن کرده و از آن به عنوان مرکزی برای خدمات پرایم ناو استفاده خواهد کرد

نظر شما